Skal man altid gøre hvad sundhedsplejersken siger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2015

Clisolka

Nej, du skal ikke altid lytte til en SP, de vejleder kun

Jeg havde samme problem med min søn da han var helt nyfødt. Hun ville have os til at bruge afføringsmiddel, og det var jeg imod... Jeg købte noget Udo's Choice og gav ham. Det hjalp SÅ godt på maven - min SP havde aldrig hørt om det, så hun var meget imod det - og egen læge sagde god for det Vi fortsatte og slap for maveproblemerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

Mrsopsand

Lige en opdatering: 

Mavekneb er næsten fortid efter min søn og jeg startede på mælkesyrebakterier og d-pearls. Han er bare en dejlig og tilfreds og glad dreng. Han bliver ellers somme tider helt rød i hovedet når han skal af med det han skal, men det er sjældent noget han græder over nu. Efter vi er startet med laid back amning og at holde ham oprejst efter måltidet er gylpningerne også blevet meget mindre.

Jeg er super glad for jeg fulgte min mavefornemmelse selvom den gik imod sundhedsplejerskens råd. 

Tusind tak til jer der tog jer tid til at svare og komme med gode råd, fantastisk at ha et helt forum med erfarne mødre 

Anmeld Citér

20. september 2015

Paddehatten

Mrsopsand skriver:

Lige en opdatering: 

Mavekneb er næsten fortid efter min søn og jeg startede på mælkesyrebakterier og d-pearls. Han er bare en dejlig og tilfreds og glad dreng. Han bliver ellers somme tider helt rød i hovedet når han skal af med det han skal, men det er sjældent noget han græder over nu. Efter vi er startet med laid back amning og at holde ham oprejst efter måltidet er gylpningerne også blevet meget mindre.

Jeg er super glad for jeg fulgte min mavefornemmelse selvom den gik imod sundhedsplejerskens råd. 

Tusind tak til jer der tog jer tid til at svare og komme med gode råd, fantastisk at ha et helt forum med erfarne mødre 

Det var dog vel nok en dejlig opdatering  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.