C9 - erfaringer? Jeg springer ud i det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2015

Mamalou

DortheL skriver:

Skønt at høre, at du har gode resultater. Jeg har lige fået boksen hjem, og starter i morgen :-) 

Spændende

De to første dage er de hårdeste, derefter synes jeg ikke det er galt. Jeg føler ikke sult. Sukkertrang har jeg ikke hvilket er første gang i laaaaang tid. Falder normalvis i sukkerfælden hver aften.

Hvilken smag har du valgt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

Mamalou

nullermand15 skriver:

Opdater endelig når du ser resultater

Der er kommet en foreløbig Update - skal nok give en når jeg er færdig

Anmeld Citér

12. september 2015

LLT.

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Jeg har tidligere spurgt til erfaringer med C9 kuren, dog uden det store held, hvorfor jeg prøver igen

Jeg har investeret i kuren og starter på mandag. Jeg har ikke tidligere prøvet en detox kur, så jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå og selvfølgelig at se resultatet! Jeg håber at smide nogle kg og kickstarte vægttabet og få en pænere hud.

Jeg har læst om flere der har prøvet kuren med gode resultater. 

Andre der har prøvet C9 og gerne vil dele deres erfaringer, god som dårlige?

Vh. Louise

Nu forhandler jeg det, men har os selv været på det, rigtig god fornøjelse du bliver uden tvivl glad for det

Anmeld Citér

12. september 2015

linkon

Jeg er på dag 8 nu og på vejning og mål på dag 6 var jeg -6 kg og 24 cm, glæder mig til sidste måling på dag 9!! 

Anmeld Citér

12. september 2015

DortheL

Mamalou skriver:

Spændende

De to første dage er de hårdeste, derefter synes jeg ikke det er galt. Jeg føler ikke sult. Sukkertrang har jeg ikke hvilket er første gang i laaaaang tid. Falder normalvis i sukkerfælden hver aften.

Det bliver spændende! Jeg har valgt chokolade. Får kvalme af vanilie. 

Anmeld Citér

12. september 2015

DortheL

Mamalou skriver:

Spændende

Det der gel smager jo forfærdeligt. Blander du det op i noget?

Anmeld Citér

12. september 2015

Mamalou

LLT. skriver:

Nu forhandler jeg det, men har os selv været på det, rigtig god fornøjelse du bliver uden tvivl glad for det

Det er jeg glad for at høre. Jeg føler jeg har fået masser af energi selvom jeg mindre mad. Det er dejligt  

Anmeld Citér

12. september 2015

Mamalou

linkon skriver:

Jeg er på dag 8 nu og på vejning og mål på dag 6 var jeg -6 kg og 24 cm, glæder mig til sidste måling på dag 9!! 

Hold da op. Det er mange kg og cm. Dejligt Jeg forventer ikke det samme resultat, selvom det kunne være rart at smide lidt flere kg. Træner du ved siden af? 

Anmeld Citér

12. september 2015

Mamalou

DortheL skriver:

Det der gel smager jo forfærdeligt. Blander du det op i noget?

Det smager ikke godt. Jeg tager det i en hurtig sluk, og synes faktisk det bliver bedre. 

Anmeld Citér

12. september 2015

linkon

Mamalou skriver:

Hold da op. Det er mange kg og cm. Dejligt Jeg forventer ikke det samme resultat, selvom det kunne være rart at smide lidt flere kg. Træner du ved siden af? 

Løber mellem 5 og 10 km, men mer kan jeg ikke holde til med så lite mad  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.