C9 - erfaringer? Jeg springer ud i det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.395 visninger
34 svar
9 synes godt om
5. september 2015

Mamalou

Hej med jer!

Jeg har tidligere spurgt til erfaringer med C9 kuren, dog uden det store held, hvorfor jeg prøver igen

Jeg har investeret i kuren og starter på mandag. Jeg har ikke tidligere prøvet en detox kur, så jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå og selvfølgelig at se resultatet! Jeg håber at smide nogle kg og kickstarte vægttabet og få en pænere hud.

Jeg har læst om flere der har prøvet kuren med gode resultater. 

Andre der har prøvet C9 og gerne vil dele deres erfaringer, god som dårlige?

Vh. Louise

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

Guldet

Kender ikke til kuren, hvad går den ud på?

Anmeld Citér

5. september 2015

Kærlighediminmave

Opdater endelig når du ser resultater

Anmeld Citér

5. september 2015

Mamalou

Guldet skriver:

Kender ikke til kuren, hvad går den ud på?

Det er en udrensningskur, der strækker sig over 9 dage. Man køber en samlet boks, der består af aloe vera gel, fiber og shakes. Der er også en plan over hvad man ellers må få. 

Jeg linker til en blog, hvor det er kuren er beskrevet. Det er hende jeg har købt kuren ved. Uden rabat koster den 1202 kr. 

http://fitlivingmedtinastorm.dk/2015/06/alt-om-den-populaere-c9-detox-trin-for-trin/

Anmeld Citér

5. september 2015

Mamalou

nullermand15 skriver:

Opdater endelig når du ser resultater

Det gør jeg

Anmeld Citér

11. september 2015

Guldet

Hvordan går det med kuren? Har det givet resultater? Og er det til at få ned? 

Anmeld Citér

11. september 2015

Mamalou

Guldet skriver:

Hvordan går det med kuren? Har det givet resultater? Og er det til at få ned? 

Det går fint Jeg er på dag 5. De to første dage var lidt hårde at komme igennem, men det gav masser af motivation da jeg steg på vægten på tredje dagen -1.9 kg og 8 cm. Jeg skal veje mig igen i morgen, og så tirsdag som er den sidste dag.

Jeg synes det er er svært at spise de ting der er med. Jeg får dagligt alle vera, kosttilskud og to shakes. De to shakes blander jeg enten med bær eller æble og kanel. Til aften må jeg få 600 kcal og det ser jeg frem til hver dag Jeg synes jeg har fået mere energi og kan træne lige som jeg plejer. 

Så kort opsummeret, så går det fint

Anmeld Citér

11. september 2015

Guldet

Fedt - glæder mig til at høre det endelige resultat hvad har du givet for kuren?

Anmeld Citér

11. september 2015

DortheL

Skønt at høre, at du har gode resultater. Jeg har lige fået boksen hjem, og starter i morgen :-) 

Anmeld Citér

11. september 2015

Mamalou

Guldet skriver:

Fedt - glæder mig til at høre det endelige resultat hvad har du givet for kuren?

Jeg er også spændt på slutresultatet Jeg skal nok vende tilbage efter de 9 dage

Jeg har fået lidt rabat, men boksene koster 1202 kr. Siden jeg købte boksene har jeg fundet ud af, at der er til to omgange hvis man køber en ekstra pose Shake til omkring 200 kr. Så jeg vil tage en omgang mere slut oktober 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.