Trillinger hvad skal de hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2015

Sass

Yurie skriver:

Nej, men der er forskel på far og søn, en to søstre der hedder præcis det samme.

En troll, er en falsk profil. En der keder sig. det kan også en der bare vil have folk op i det røde felt.

Som vi har haft mange af herinde, der kommer med de meste mærkelige og åndsvage indlæg, og så skriver personen få gange mere, men ellers er det kun startindlægget.

Tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Sass

Yurie skriver:

Jeg tror hun spørg, fordi vi også har oplevet at trollen, har oprettet en ekstra profil, for at få den første til at virke mere virkelig

Så må de der Trolls da virkelig kede sig (som en anden skriver) 

Mit svar angående om jeg er trådstarter, var også ment i sjov (glemte bare smileyen). Men kan godt se at jeg vel nemt kan tolkes som en troll når jeg forsvarede trådstarter 

Anmeld

4. september 2015

Kløver

Nej, men der er forskel på far og søn, en to søstre der hedder præcis det samme.

En troll, er en falsk profil. En der keder sig. det kan også en der bare vil have folk op i det røde felt.

Som vi har haft mange af herinde, der kommer med de meste mærkelige og åndsvage indlæg, og så skriver personen få gange mere, men ellers er det kun startindlægget.

Mig bekendt er det (ihvertfald i dk) ulovligt at give sine børn det samme navn, så 2 søskende må ikke navngives/døbes det samme 

Anmeld

4. september 2015

GUSO

Jeg syntes de skal hedde kylle, Pylle og Rylle

Anmeld

4. september 2015

Abracadabra

Mor og meget mere skriver:

Du synes ikke, det er TS, der er "den frække" her? Vel har hun/han god humor, men der er jo tydeligvis en reel risiko for, at nogen tager hendes joke alvorligt. 

Og hvad så? 

Hvis nogen tager TS alvorligt og foreslår 3 navne, så er konsekvenserne vist heller ikke værre... 

Anmeld

4. september 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi lukker den her. Mens vi undersøger sagerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.