Trillinger hvad skal de hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2015

Carina:-)

Tænk at der sidder en og keder sig så meget at man gider bruge så meget energi på at lave sådan et langt indlæg. 

Jeg forundres over at det nu skal til at være en hobby .

Men siden I nu går ind for genbrug af navne så skal I da bare tage nogen af dem i har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sass skriver:

Jeg synes I er ret frække.

I ved ikke hvilken personlighed kvinden bag denne tråd har, og hvordan jeres "morsomhed" tolkes.

Laver I også sjov med andres tråde der søger inspiration til navne a la 'haha I kan ikke en gang finde et navn til jeres første barn' eller 'nå er man blevet blank fordi I pludselig venter én af det modsatte køn end I har i forvejen'; det tror jeg ikke I gør. 

Sikke en velkomst at give en ny bruger på baby.dk. 

Du synes ikke, det er TS, der er "den frække" her? Vel har hun/han god humor, men der er jo tydeligvis en reel risiko for, at nogen tager hendes joke alvorligt. 

Anmeld

3. september 2015

Christine

Sass skriver:

Jeg synes I er ret frække.

I ved ikke hvilken personlighed kvinden bag denne tråd har, og hvordan jeres "morsomhed" tolkes.

Laver I også sjov med andres tråde der søger inspiration til navne a la 'haha I kan ikke en gang finde et navn til jeres første barn' eller 'nå er man blevet blank fordi I pludselig venter én af det modsatte køn end I har i forvejen'; det tror jeg ikke I gør. 

Sikke en velkomst at give en ny bruger på baby.dk. 

Er det dig trådstarter?

Anmeld

3. september 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rosita Mikkelsen skriver:

Hej alle sammen!

Jeg er så heldig at være gravid igen! 3 dejlige piger (Jeg er dog ny herinde) Jeg venter trillinger, vi glæder os alle sammen rigtig meget! Men vi er i forvejen en stor familie, og har børn i mange aldre (12-3 år) Og jeg har en del tvillinger!

Min yngste datter synes det skal være en Pixieline, Cirkeline & Penelope. Mine to drenge synes det er for mærkeligt, og synes at nu må der snart godt komme nogle drenge Men de er selvfølgelige glade.

Min anden datter synes vi skal have en Brianna, Rihanna og Arianna. Jeg synes det er nogle smukke navne men farmand, er ikke med på den. Vi er en stor familie, som rejser meget, og bor fast i USA. Men er lige nu hjemme i Danmark. Far er af Amrikansk afstamnig. Jeg har Familie i Frankrig, Danamrk, Italien, Spanien og Tyskland. Vi ønsker derfor et internationalt navn til hver af dem, alle vores børn har to navne. Så det skal de 3 små tuller også have. Vi vil dog stadig gerne have noget der også passer til resten af flokken.

Jeg er ligne nu Mor til:

Mads-Emiliano & Nickolas-Leonardo 03-09-03

Elvira-Sophia & Lia-Valentina 04-12-05

Adiva-Rosita & Jacqueline-Jackobine 16-01-07

Victoriah-Marie 13-03-08

Lia-Valentina & Lilly-Luna 14-12-10

Lucy-Ahsoka 19-04-12

Så ja vi er en stor familie, vi søger 3 internationale navne, men med to fornavne hvis i forstår, altså sådan med bindestreg.

Navne skal helst også lyde godt sammen med henholdsvig Mikkelsen og Williams: Mikkelsen Williams.

Vi er simpelhen løbet tør for navne, har i nogle flotte navne som i kunne tænke jer at dele med mig/os.

Vores stil med navne er lidt blandet, vi kan lide alle slags navne så bare kom med nogle, men de skal helst kunne bruges internationalt.

Tak på forhånd

- Rosita Mikkelsen Williams

Dolly-Polly, Holly-Molly og Polly-Holly. 

Anmeld

3. september 2015

Sass

Er det dig trådstarter?

Nej, det er jeg ikke. Som du kan se øverst hedder trådstarter Rosita Mikkelsen.

Anmeld

3. september 2015

Sass

Mor og meget mere skriver:

Du synes ikke, det er TS, der er "den frække" her? Vel har hun/han god humor, men der er jo tydeligvis en reel risiko for, at nogen tager hendes joke alvorligt. 

Jo hvis det viser sig, at det er en joke, så er det personligt ikke noget jeg ser som sjovt. Vel kan det da være hyggeligt med sådanne tråde, men så synes jeg trådstarter skal tydeliggøre at det er ment i sjov  

Nu valgte jeg at skrive mit indlæg med 'frækhed', da jeg åbenbart ikke kunne se at det er en joke  Hvis det ikke var en joke, vil jeg have det dårligt med at læse denne tråd uden nogen støttede trådstarter. 

Anmeld

3. september 2015

Sass

Yurie skriver:

Du synes ikke det er mærkeligt at de har to børn med det samme navn? Der har været så mange Trolls herinde.

Det er der vel nogen, der godt kunne finde på. Ligesom at kalde sønnike det samme som sin fader 

Jeg ved ikke hvad en troll er  Vil du forklare mig det?

Anmeld

3. september 2015

TNBC

Sass skriver:

Det er der vel nogen, der godt kunne finde på. Ligesom at kalde sønnike det samme som sin fader 

Jeg ved ikke hvad en troll er  Vil du forklare mig det?

Nej, men der er forskel på far og søn, en to søstre der hedder præcis det samme.

En troll, er en falsk profil. En der keder sig. det kan også en der bare vil have folk op i det røde felt.

Som vi har haft mange af herinde, der kommer med de meste mærkelige og åndsvage indlæg, og så skriver personen få gange mere, men ellers er det kun startindlægget.

Anmeld

3. september 2015

TNBC

Sass skriver:

Nej, det er jeg ikke. Som du kan se øverst hedder trådstarter Rosita Mikkelsen.

Jeg tror hun spørg, fordi vi også har oplevet at trollen, har oprettet en ekstra profil, for at få den første til at virke mere virkelig

Anmeld

3. september 2015

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Dolly-Polly, Holly-Molly og Polly-Holly. 

Nej, det skal da være Dolly-Polly, Polly-Holly og Holly-Dolly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.