Rosita Mikkelsen skriver:
Hej alle sammen!
Jeg er så heldig at være gravid igen! 3 dejlige piger (Jeg er dog ny herinde) Jeg venter trillinger, vi glæder os alle sammen rigtig meget! Men vi er i forvejen en stor familie, og har børn i mange aldre (12-3 år) Og jeg har en del tvillinger!
Min yngste datter synes det skal være en Pixieline, Cirkeline & Penelope. Mine to drenge synes det er for mærkeligt, og synes at nu må der snart godt komme nogle drenge
Men de er selvfølgelige glade.
Min anden datter synes vi skal have en Brianna, Rihanna og Arianna. Jeg synes det er nogle smukke navne men farmand, er ikke med på den. Vi er en stor familie, som rejser meget, og bor fast i USA. Men er lige nu hjemme i Danmark. Far er af Amrikansk afstamnig. Jeg har Familie i Frankrig, Danamrk, Italien, Spanien og Tyskland. Vi ønsker derfor et internationalt navn til hver af dem, alle vores børn har to navne. Så det skal de 3 små tuller også have. Vi vil dog stadig gerne have noget der også passer til resten af flokken.
Jeg er ligne nu Mor til:
Mads-Emiliano & Nickolas-Leonardo 03-09-03
Elvira-Sophia & Lia-Valentina 04-12-05
Adiva-Rosita & Jacqueline-Jackobine 16-01-07
Victoriah-Marie 13-03-08
Lia-Valentina & Lilly-Luna 14-12-10
Lucy-Ahsoka 19-04-12
Så ja vi er en stor familie, vi søger 3 internationale navne, men med to fornavne hvis i forstår, altså sådan med bindestreg.
Navne skal helst også lyde godt sammen med henholdsvig Mikkelsen og Williams: Mikkelsen Williams.
Vi er simpelhen løbet tør for navne, har i nogle flotte navne som i kunne tænke jer at dele med mig/os.
Vores stil med navne er lidt blandet, vi kan lide alle slags navne så bare kom med nogle, men de skal helst kunne bruges internationalt.
Tak på forhånd
- Rosita Mikkelsen Williams