Trillinger hvad skal de hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.766 visninger
25 svar
50 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2015

Rosita Mikkelsen

Hej alle sammen!

Jeg er så heldig at være gravid igen! 3 dejlige piger (Jeg er dog ny herinde) Jeg venter trillinger, vi glæder os alle sammen rigtig meget! Men vi er i forvejen en stor familie, og har børn i mange aldre (12-3 år) Og jeg har en del tvillinger!

Min yngste datter synes det skal være en Pixieline, Cirkeline & Penelope. Mine to drenge synes det er for mærkeligt, og synes at nu må der snart godt komme nogle drenge Men de er selvfølgelige glade.

Min anden datter synes vi skal have en Brianna, Rihanna og Arianna. Jeg synes det er nogle smukke navne men farmand, er ikke med på den. Vi er en stor familie, som rejser meget, og bor fast i USA. Men er lige nu hjemme i Danmark. Far er af Amrikansk afstamnig. Jeg har Familie i Frankrig, Danamrk, Italien, Spanien og Tyskland. Vi ønsker derfor et internationalt navn til hver af dem, alle vores børn har to navne. Så det skal de 3 små tuller også have. Vi vil dog stadig gerne have noget der også passer til resten af flokken.

Jeg er ligne nu Mor til:

Mads-Emiliano & Nickolas-Leonardo 03-09-03

Elvira-Sophia & Lia-Valentina 04-12-05

Adiva-Rosita & Jacqueline-Jackobine 16-01-07

Victoriah-Marie 13-03-08

Lia-Valentina & Lilly-Luna 14-12-10

Lucy-Ahsoka 19-04-12

Så ja vi er en stor familie, vi søger 3 internationale navne, men med to fornavne hvis i forstår, altså sådan med bindestreg.

Navne skal helst også lyde godt sammen med henholdsvig Mikkelsen og Williams: Mikkelsen Williams.

Vi er simpelhen løbet tør for navne, har i nogle flotte navne som i kunne tænke jer at dele med mig/os.

Vores stil med navne er lidt blandet, vi kan lide alle slags navne så bare kom med nogle, men de skal helst kunne bruges internationalt.

Tak på forhånd

- Rosita Mikkelsen Williams

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

2babygirls

Rosita Mikkelsen skriver:

Hej alle sammen!

Jeg er så heldig at være gravid igen! 3 dejlige piger (Jeg er dog ny herinde) Jeg venter trillinger, vi glæder os alle sammen rigtig meget! Men vi er i forvejen en stor familie, og har børn i mange aldre (12-3 år) Og jeg har en del tvillinger!

Min yngste datter synes det skal være en Pixieline, Cirkeline & Penelope. Mine to drenge synes det er for mærkeligt, og synes at nu må der snart godt komme nogle drenge Men de er selvfølgelige glade.

Min anden datter synes vi skal have en Brianna, Rihanna og Arianna. Jeg synes det er nogle smukke navne men farmand, er ikke med på den. Vi er en stor familie, som rejser meget, og bor fast i USA. Men er lige nu hjemme i Danmark. Far er af Amrikansk afstamnig. Jeg har Familie i Frankrig, Danamrk, Italien, Spanien og Tyskland. Vi ønsker derfor et internationalt navn til hver af dem, alle vores børn har to navne. Så det skal de 3 små tuller også have. Vi vil dog stadig gerne have noget der også passer til resten af flokken.

Jeg er ligne nu Mor til:

Victoriah-Marie 13-03-08

Lucy-Ahsoka 19-04-12

Så ja vi er en stor familie, vi søger 3 internationale navne, men med to fornavne hvis i forstår, altså sådan med bindestreg.

Navne skal helst også lyde godt sammen med henholdsvig Mikkelsen og Williams: Mikkelsen Williams.

Vi er simpelhen løbet tør for navne, har i nogle flotte navne som i kunne tænke jer at dele med mig/os.

Vores stil med navne er lidt blandet, vi kan lide alle slags navne så bare kom med nogle, men de skal helst kunne bruges internationalt.

Tak på forhånd

Øh har du to børn med samme navn 

Anmeld

3. september 2015

esioul

2babygirls skriver:

Øh har du to børn med samme navn 

Anmeld

3. september 2015

Christine

Troll 

Anmeld

3. september 2015

Mami

troll trolle trollerolle 

Anmeld

3. september 2015

lineog4

Rosita Mikkelsen skriver:

Hej alle sammen!

Jeg er ligne nu Mor til:

Victoriah-Marie 13-03-08

Lucy-Ahsoka 19-04-12

Tak på forhånd

Har I to piger der hedder det samme 

Anmeld

3. september 2015

A.n.onym.

Sikke mange børn  så mange så i løb tør for navne og kaldte to for det samme?

Anmeld

3. september 2015

Sass

Jeg synes I er ret frække.

I ved ikke hvilken personlighed kvinden bag denne tråd har, og hvordan jeres "morsomhed" tolkes.

Laver I også sjov med andres tråde der søger inspiration til navne a la 'haha I kan ikke en gang finde et navn til jeres første barn' eller 'nå er man blevet blank fordi I pludselig venter én af det modsatte køn end I har i forvejen'; det tror jeg ikke I gør. 

Sikke en velkomst at give en ny bruger på baby.dk. 

Anmeld

3. september 2015

Snevejr84

Aghhhh����

Anmeld

3. september 2015

TNBC

Sass skriver:

Jeg synes I er ret frække.

I ved ikke hvilken personlighed kvinden bag denne tråd har, og hvordan jeres "morsomhed" tolkes.

Laver I også sjov med andres tråde der søger inspiration til navne a la 'haha I kan ikke en gang finde et navn til jeres første barn' eller 'nå er man blevet blank fordi I pludselig venter én af det modsatte køn end I har i forvejen'; det tror jeg ikke I gør. 

Sikke en velkomst at give en ny bruger på baby.dk. 

Du synes ikke det er mærkeligt at de har to børn med det samme navn? Der har været så mange Trolls herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.