Carina:-) skriver:
Du behøver bestemt ikke et proff billeder bare et hvor du sidder op i mod en neutral væg uden noget der forstyrre øjet og så bare diskret makeup og et sødt smil så er det fint :)
Og skulle du være ekstremt grim er jeg stadig sikker på at det kan de fleste godt se ud over og se din personlighed igennem billede og annsøgning .
Hvis det er i midtjylland du søger så er du velkommen til at sende en pb om hvad du søger . Har et stort netværk og det samme har min mand,
Kan ikke love noget ,men måske vi kan hjælpe :)
Jeg fik nemlig at vide (hos min uduelige a-kasse) at man skal have taget et billede "i et professionelt kontorlandskab" og så tænker jeg at det kan jeg ligesom kun.hvis jeg bryder ind et sted, eller hvis et offentligt bibliotek ligner godt nok
Men jeg skulle nok have været hurtig oh sagt at så ville jeg gerne holde en fotosession i deres fine lokaler 
Det er så dejligt at høre at det er ok med en hvid væg, de er nemmere at finde . Jeg vil helt sikkert prøve et billede.
Og tusind tak for dit tilbud! Altså gode råd til hvor jeg kan søge er jo altid så dejligt. Jeg søger faktisk i Midtjylland. Virksomhedspraktik eller løntilskud ville også være lidt af en gave, så jeg (forhåbentlig) kan vise at jeg kan noget. Jeg er uddannet jurist så leder primært efter noget juridisk, som juridisk konsulent. Ellers evt en ac-stilling. Alt hvor de mangler en akademiker er faktisk fint med mig. Måske ved du hvor man kan have held til at få en kort praktik?
Min barsel udløber nu og det er bare frygteligt at skulle tilbage til ingenting.
Anmeld
Citér