Kære ts
Som andre også skriver er det meget individuelt hvordan man har det bagefter.
Jeg har fået 2 planlagte ks, og det siges at være meget anderledes end et akut.
Mine har været gode oplevelser. Jeg har en vaginal fødsel i bagagen hvor jeg blev syet sammen i fuld narkose bagefter fødslen, og efter mine nu 2 planlagte kejsersnit, har jeg været hurtigere oppe, og hurtigere smertefri end efter min vaginale fødsel.
Jeg er i dag på 5. dagen efter mit kejsersnit. Jeg har glemt at tage mit smertestillende til tiden 3 gange i træk nu (siden i går eftermiddags), opdager det 1 time efter jeg skulle have taget det. Den første gang var jeg meget mere obs på (og nervøs for) om stingene skulle gå op osv. Denne gang er jeg ikke så nervøs for jeg ved hvad kroppen kan klare, og sørger for at slappe af osv.
Jeg har hentet min ældste datter i skolen, men min mand har hentet den anden, og jeg ville have fået ondt hvis jeg havde skulle gå ned og hente begge.
Som en anden skriver er det besværligt at komme ud af sengen (men jeg har aldrig prøvet andet efter en fødsel), og det går over efter et par uger..
I forhold til at klare 3 børn udover baby lyder det for mig af meget. Du kan ikke bære andet end baby (og måske en taske). Jeg ville ikke kaste mig ud i at handle, bestil varer til levering hvis din mand ikke kan nå det.
Anmeld
Citér