Den økonomi der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2015

Valle81

Anonym skriver:

Jeg synes ikke at lige præcis denne sandhed, kan siges på nogen måde som er for børn. 

Jamen, så håber jeg i finder på noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jamen, så håber jeg i finder på noget.

Tak 

Anmeld Citér

23. august 2015

L-Mortil3

Der er ingen skam i at ringe og få regningen delt eller udskudt, sidder selv i sportsudvalg og vi gør tit den slags for at imødekomme forældre, eller gør det muligt for flere børn at deltage... Så ring du roligt rundt ! 

Anmeld Citér

23. august 2015

helle85

Valle81 skriver:

Det synes jeg bestemt heller ikke de bliver, det er jo sandheden, og man kan jo sige det på mange måder.

Og hjemme hos os er vi meget direkte om det, og jeg kan Love dig for, at mine unger ikke er bange for at ødelægge noget, plage os til døde om noget osv��

Men det var også bare mit forslag��

det samme her vores børn ved også vi ikke har råd til alt men de spørg alligevel om de må få en hel masse, og vi må jo så må sige det har vi ikke råd til, eller lige nu bliver vi nød til at spare lidt, og vores børn passer heller ikke på tingene de løber rundt og leger, slå hul på tøjet osv.

til ts er der ikke søskende rabat det er der i vores gymnastik forening og der mener jeg det koster 300-350 også 50 i rabat pr barn hvis man har flere søskendee

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.