Den økonomi der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvis man ikke har pengene så må børnene gå til nogle billigere sport. Det er da en ærlig sag ikke at være lavet af penge jo. Her i kommunen kan man også søge om at få det betalt af dem hvis ens familie vuderes til at være fattig, måske der er sådan et tilbud ved jer også? 

Det er skam billigt. Gymnastik i et år for 500 kr, det synes jeg skam er billigt? Spejder er også 450 for et halvt år...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Jeg ville personligt gøre alt for at mine børn skulle kunne fortsætte til den samme sport som de har gået til før. Om man så skal skære ned for alt i den måned for at få råd. Kan I evt dele regningen op? Alternativt kan I måske leve lidt billigere end I plejer, undvære nyt tøj/sko, spare på bilen/benzin osv.?

Vi er enige om at der skal spares. Men for 3000 kan vi ikke spare. Jeg må prøve at se om de kan deles op.. 

Anmeld Citér

23. august 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Pyha det var en grim en hvilke sport går  de til? 

Tænker om i ikke havde nogle ting i kunne sætte til salg fx den blå avis, eller på Facebook på køb  salg bytte, gul og gratis eller lave en weekend hvor i hænger opslag op rundt omkring med loppemarked hjemme i haven. 

Vores bekendte lavede opslag på Facebook om  loppe marked i weekenden og på de to dage havde de solgt for 2000, de holdt åbent fra 10 til 15, jeg syntes  det var flot tjent så  hurtigt

Jeg sælger desperat alt hvad vi ikke bruger. For netop at få råd. Det er spejder samt gymnastik. Så det er ikke fordi at de går til meget eller nogle ting der er dyre. 

Anmeld Citér

23. august 2015

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg er faktisk enig med dig.

Synes børn har godt af æg få at vide, at det var der ikke råd til i denne omgang.

De vil som unge og voksne komme til at stå i denne situation mange gange, så de kan lige så godt forberedes.

Det er sku øv, Ja, men der er mad på bordet.her har vi tit de snakke, for livet er op og ned og nogle har altid mindre end os. Vi snakker også rigtig meget om børn i andre lande, hvor meget vi har, og hvor lidt de har��

Vigtige læsioner i livet��

Jeg synes bare ikke at børn skal gøres til små voksne der skal forholde sig til de voksnes problemer. De skal ikke rende rundt og være bange for at ødelægge ting hvis nu vi ikke har råd til at købe nyt. 

Vi snakker tit om at andre har mere/mindre end os. Så de er ikke forskånet for verdens barske sandheder men synes stadigvæk at der er forskel på andre og os..

Anmeld Citér

23. august 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg kan læse at du/i allerede gør noget for at skrabe pengene sammen 

Jeg har desværre ikke nogen gode råd, men jeg håber at i kan få enderne til at mødes således at børnene kan fortsætte til deres fritidsaktiviteter 

Anmeld Citér

23. august 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Det er skam billigt. Gymnastik i et år for 500 kr, det synes jeg skam er billigt? Spejder er også 450 for et halvt år...

Det bliver da ikke 3000kr ? Synes jeg læste at de gik til sport for 3000kr. Men altså knap 1000 kr er da til at overkomme. 

Anmeld Citér

23. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det bliver da ikke 3000kr ? Synes jeg læste at de gik til sport for 3000kr. Men altså knap 1000 kr er da til at overkomme. 

Måske går alle 3 børn til både gymnastik og spejder? 

Anmeld Citér

23. august 2015

Valle81

Anonym skriver:

Jeg synes bare ikke at børn skal gøres til små voksne der skal forholde sig til de voksnes problemer. De skal ikke rende rundt og være bange for at ødelægge ting hvis nu vi ikke har råd til at købe nyt. 

Vi snakker tit om at andre har mere/mindre end os. Så de er ikke forskånet for verdens barske sandheder men synes stadigvæk at der er forskel på andre og os..

Det synes jeg bestemt heller ikke de bliver, det er jo sandheden, og man kan jo sige det på mange måder.

Og hjemme hos os er vi meget direkte om det, og jeg kan Love dig for, at mine unger ikke er bange for at ødelægge noget, plage os til døde om noget osv��

Men det var også bare mit forslag��

Anmeld Citér

23. august 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg har 3 børn der hver især skal til noget. 3*gymnastik er 1500, 2* spejder er knap 1000 og 1* musik er 500. Alt i alt knap 3000.

Anmeld Citér

23. august 2015

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det synes jeg bestemt heller ikke de bliver, det er jo sandheden, og man kan jo sige det på mange måder.

Og hjemme hos os er vi meget direkte om det, og jeg kan Love dig for, at mine unger ikke er bange for at ødelægge noget, plage os til døde om noget osv��

Men det var også bare mit forslag��

Jeg synes ikke at lige præcis denne sandhed, kan siges på nogen måde som er for børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.