Puh hvor er det svært og hårdt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

Rikke.N 86

Åååh kender det alt for godt, står i samme situation,  men har fundet ud af at hvis jeg går hen til vinduet med min lille pige så hun får lys i øjnene, så blir hun "nød" til at lukke dem og så falder hun i søvn, der skal bare lige lidt hjælp til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

Soffy27

Måske du som sidste forsøg skulle investerer i en DooDoo bamse? Det hjalp i hvert fald med min knægt fra 2010,der heller aldrig sov! Altså som i virkelig ALDRIG!  

Nummer 2 derimod har sovet igennem fra ham blev født  

Det er så drænende med manglende søvn! 

Anmeld Citér

1. september 2015

Diosa85

Soffy27 skriver:

Måske du som sidste forsøg skulle investerer i en DooDoo bamse? Det hjalp i hvert fald med min knægt fra 2010,der heller aldrig sov! Altså som i virkelig ALDRIG!  

Nummer 2 derimod har sovet igennem fra ham blev født  

Det er så drænende med manglende søvn! 

Den har jeg allerede. Han reagerer bare ikke rigtig på den som håbet. 

Han er dog blevet bedre de sidste dage efter han har fået sin gips af. Det viste sig den sad forkert så han havde smerter og så det jo ikk underligt at han har grædt og kun har villet ligge hos mig. 

Nu kan jeg ligge han og sove en halv time tre kvarter inden han vågner. Men han har det stadig bedst hos mig 

Anmeld Citér

1. september 2015

Mamacita til 2 piger

Diosa85 skriver:

Den har jeg allerede. Han reagerer bare ikke rigtig på den som håbet. 

Han er dog blevet bedre de sidste dage efter han har fået sin gips af. Det viste sig den sad forkert så han havde smerter og så det jo ikk underligt at han har grædt og kun har villet ligge hos mig. 

Nu kan jeg ligge han og sove en halv time tre kvarter inden han vågner. Men han har det stadig bedst hos mig 

Ellers prøv en slyngevugge! Jeg har en natures sway, og jeg fatter virkelig ikke at jeg har kunnet leve uden da jeg fik den første.. Men hun havde sikkert et bedre sovehjerte end nr. 2. 

Anmeld Citér

1. september 2015

Diosa85

sessen1984 skriver:

Ellers prøv en slyngevugge! Jeg har en natures sway, og jeg fatter virkelig ikke at jeg har kunnet leve uden da jeg fik den første.. Men hun havde sikkert et bedre sovehjerte end nr. 2. 

Det har jeg også overvejet. Men er simpelthen så bange for at den falder ned. 

Anmeld Citér

1. september 2015

Mamacita til 2 piger

Det har jeg også overvejet. Men er simpelthen så bange for at den falder ned. 

Min er på stativ, så jeg flytter den med rundt i huset efter behov..

Man skal ellers bare sørge for at skrue krogen fast i en bjælke, så falder den absolut ikke ned. Der følger også et beslag med sil at sætte om en dørkarm når man er nogen steder. Det fungerer også fantastisk..

Anmeld Citér

1. september 2015

Diosa85

sessen1984 skriver:

Min er på stativ, så jeg flytter den med rundt i huset efter behov..

Man skal ellers bare sørge for at skrue krogen fast i en bjælke, så falder den absolut ikke ned. Der følger også et beslag med sil at sætte om en dørkarm når man er nogen steder. Det fungerer også fantastisk..

Jeg har ikke pladsen til at have stativ desværre. Og heller ingen bjælker i loftet. Så der dørkarm selvfølgelig men så går jeg ind i den hele tiden det er ikk så optimalt. 

Har dog overvejet at sætte den i en stærk krog i loftet et par cm over min seng så hvis den skulle falde ville han lande blødt. Men stadig en risikabel ting synes jeg. 

Anmeld Citér

1. september 2015

Mamacita til 2 piger

Diosa85 skriver:

Jeg har ikke pladsen til at have stativ desværre. Og heller ingen bjælker i loftet. Så der dørkarm selvfølgelig men så går jeg ind i den hele tiden det er ikk så optimalt. 

Har dog overvejet at sætte den i en stærk krog i loftet et par cm over min seng så hvis den skulle falde ville han lande blødt. Men stadig en risikabel ting synes jeg. 

Der er bjælker i dit loft.. Prøv at banke lidt på loftet, så kan du finde ud af hvor du kan skrue krogen op.. Der følger også stærke kroge med! 

Jeg vil i hvert tilfælde varmt anbefale den!  

Anmeld Citér

1. september 2015

Soffy27

Godt det er blevet bedre.. Ellers så en klud, T-shirt eller lignende der dufter af dig med i sengen - det plejer også at virke beroligende min den største fik en T-shirt jeg havde sovet med med i sengen.. 

Anmeld Citér

2. september 2015

Diosa85

sessen1984 skriver:

Der er bjælker i dit loft.. Prøv at banke lidt på loftet, så kan du finde ud af hvor du kan skrue krogen op.. Der følger også stærke kroge med! 

Jeg vil i hvert tilfælde varmt anbefale den!  

tror altså ikke der er bjælker i det her loft. Men pyt. Jeg har ikk pengene til den lige nu. Men han var god i nat. Sov hos mig til kl 1 og resten af natten i sengen ved siden af mig til kl 6:30 uden brok. Kun lige lidt men ikk noget en Babs ikke kunne kurerer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.