Min kat tisser over alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Kostede det ikke mere end det? Det er da billigt. Jeg troede at det nok ville komme til at koste mig langt over 1000 kr, så det letter lidt hvis det ikke koster mere ene det

Næ gruset kostede 50,- og 2 slags piller 471,- ca Så det er slet ikke galt. Der kan selvfølgelig være lidt prisforskel dyrlæge til dyrlæge men ring og spørg  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

heaven

Status....? 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Status....? 

Jeg har haft hende en tur ved dyrlægen hvor de beholdte hende for at tage nogle forskellige prøver. Hun fejler ingenting, så det er noget psykisk der gør at hun ikke bruger kattebakken. 

Dyrlægen mente at det er stress som sandsynligvis skyldes min søn, og det er jo et problem vi ikke bare lige kan fjerne. Hun rådede os til at købe en ekstra kattebakke, og så skal begge bakker tømmes ud mindst tre gange om dagen, og lidt frisk grus i hver gang. Så har vi købt den der spray som skal i stikkontakten, og så håber vi at det bliver bedre  

Dyrlægen sagde at vi skulle give det en måneds tid til at virke, så nu er alle fingre krydset 

Tak for hjælpen alle sammen!  

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

Når i gør kattebakken hel ren, hvad bruger i så? Jeg har lige gjort den helt ren men synes at den lugter lidt af grus  

Anmeld Citér

25. august 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Når i gør kattebakken hel ren, hvad bruger i så? Jeg har lige gjort den helt ren men synes at den lugter lidt af grus  

Rodadon (kan ikke stave til det) er rigtig godt men du skal skylle godt efter med rent vand da det er giftigt  

Anmeld Citér

25. august 2015

hmg86

Anonym skriver:

Den får lov at stå i rodalon lidt og vasker så godt af bagefter..

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

Tak, jeg må prøve med Rodalon  

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Lige et spørgsmål mere 

jeg kan se at hun bruger den nye kattebakke som vi har sat frem til hende, men slet ikke den gamle.. Hvad gør jeg hvis det fortsætter sådan? Skal jeg så fjerne den gamle? Og kan jeg på et tidspunkt flytte den nye et andet sted hen da den står ret dumt lige foran en dør? 

Anmeld Citér

26. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Lige et spørgsmål mere 

jeg kan se at hun bruger den nye kattebakke som vi har sat frem til hende, men slet ikke den gamle.. Hvad gør jeg hvis det fortsætter sådan? Skal jeg så fjerne den gamle? Og kan jeg på et tidspunkt flytte den nye et andet sted hen da den står ret dumt lige foran en dør? 

Jeg ville købe en ekstra og bytte den ud med den gamle. Se ad om den bliver brugt. Om det er Bakken eller stedet. Men ville ikke flytte den nye lige med det samme.

hvordan går det med uheld? 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg ville købe en ekstra og bytte den ud med den gamle. Se ad om den bliver brugt. Om det er Bakken eller stedet. Men ville ikke flytte den nye lige med det samme.

hvordan går det med uheld? 

Det vil jeg prøve  

hun har ikke tisset på gulvet siden vi satte den nye bakke frem til hende, så det er rigtig dejligt. Men min søn er også blevet passet i den tid, men han kommer hjem i dag, så jeg er spændt på om det får en betydning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.