Tror måske også den er der her.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

birgittemarie

Du godeste dog! Tillykke Kaufie og for, at du får en positiv test i næste uge AG!

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

BellaT

Tillykke Kaufie!!! Hvor er det kæmpe!
 for dig, AG.

Helle..

Anmeld

21. september 2009

Tynen

Har sådan tænkt på dig siden jeg læste den var negativ (Ages ago)
Er du ok?

Tænkte på om det måske havde været med til at ændre lidt på din tvivl ang. barn nr. 2?!
Altså om du blev skuffet over at den ikke var der nu eller om det var lige omvendt?

Sorry, hvis du har skrevet det før i denne tråd.. Har ikke lige haft tid til at læse alle siderne igennem..

Anmeld

23. september 2009

Marco2

Hej Tunis.

Tak fordi du spørger.

Hvordan har jeg det med det...  Tjaaa, det er lidt dobbelt...

For først blev jeg ked af det. Jeg var så sikker på at jeg ver gravid! Uden tvivl. Og så begynder man jo at forberede sig mentalt. Og da så Frøken rød viste sig, blev jeg rigtig ked af det. For så skulle det ikke være alligevel. 

Men så er der gået noget tid og så er jeg igen blevet bange for tanken om at få et barn mere. Få fårk jeg tænker meget over det. Og tænker over hvorfor jeg tænker over det.... Har så mange tanker inde i mit hoved omkring for/imod....

Så jeg ved hverken hoved eller hale. Og ved heller ikke hvordan jeg skal få styr på det, så jeg tager en rigtig beslutning. Thomas vil gerne ha' et barn mere.. men samtidig siger han også at hvis vi kun får det ene er han også tilfreds. Så på den måde lægger han jo heller ikke noget pres som sådan over på mig. SÅ jeg aner ikke hvordan det hele ender.... Jeg er jo ikke helt ung længere så jeg skal da ha taget en beslutning, hvis min beslutnig bliver at få et mere.... Med mindre det allerede er for sent...

Nå, det blev en længere smøre. Men tak fordi du spurgte. Og som du kan se ved jeg ikke noget som helst... jo det er onsdag idag..

AG

Anmeld

23. september 2009

Rasmine

Pyha AG.
Jeg har det på samme måde som dig. Skal/skal ikke, alderen osv...

PS: hvordan med the firm btw, any news?

Anmeld

24. september 2009

Tynen

Åh Ag, for fandan!
Sikke en pærevælling..
Kan dælme godt huske hvor frustreret man kunne blive af alle de tanker.

Godt nok var jeg meget MEGET meget skruk før jeg blev gravid 2. gang, men ligefrem at skulle føre det ud i livet kunne skræmme livet af mig.
Man vidste jo netop hvad man havde, men ikke hvad man ville rode sig ud i med en evt. ny graviditet/barn.
Tænk, hvis man endte med at ødelægge det hele?!

Men tror du nogensinde man kan blive sådan 100% klar uden at blive grebet af nogen som helst tvivl?
Ej, det er måske også noget vrøvl at skrive, for det er vel egentlig ikke der din tvivl er lige nu..
Det er vel mere om I overhovedet vil/ønsker/orker endnu et barn.
Den er virkelig svær, for som du skriver, så er man bare et sted i sit liv hvor man igen har tid til sig selv, er i symbiose og harmoni med sit barn (Sådan rimelig tit i hvert fald   ) og bare hviler i sig selv og i sin hverdag - Man ved bare hvordan det hele fungerer.

Til sidst vil jeg bare sige at jeg virkelig ikke håber at jeg har skræmt dig (Og andre) med mit måske lidt paniske og lidt opgivende indlæg den anden dag.
Jeg følte bare at jeg var et sted jeg ikke kunne bunde, og så er jeg jo bare ikke særlig god til at pakke tingene så meget ind

Du får sgu lige en   med på vejen!
Tænker meget på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.