Tror måske også den er der her.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Lulle25

Ej hvor spændende, så må vi jo se hvad testen siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Marco2

Mie A skriver:

Hvorfor er du stadig online?? Ka du så se at komme afsted efter den test

hahahaa.. jeg er på arbejde, så kan ikke sådan fise afsted...

Og det er nok også liiiidt tidligt, tror jeg.

Men den sidste mens var godt nok noget pjatslask, som aldrig rigtig blev til noget.

Ai, jeg aner ikke hvad jeg skal tro og ikke tro.

Men kender du ikke det, at man lige pludselig går og sætter en masse tanker igang...

Nå, back to work.

Ag

Anmeld

16. september 2009

Kaufie

altså......... jeg er jo også meget ny-preg (og enormt dårlig til at være hemmelig - håber bare der ikke er familie og arb.kolleger herinde) Min sidste mens startede 18/8 - og testen var meget klar i går eftermiddags.

Sååååååå......smut lige ind omkring en netto el. lign på vej hjem. Om ikke andet, så for at styre VORES nysgerrighed....

Anmeld

16. september 2009

Marco2

Ai tillykke Kaufie. 

Men så er det jo nogenlunde som mig...

Og du ku' teste??

Ja, så ku' det da godt være jeg også skulle igang.

Hvornår ville du ha' forventet mens?

AG

Anmeld

16. september 2009

Kaufie

Det er jo det jeg siger - test....

Jeg skulle ha' haft mens søndag. Så jeg var ikke langt over tid - men nok. Nu vidste jeg også, at jeg testede positiv på dag 2 over tid med William, så min krop er åbenbart hurtig til at danne det der..... stof....hcg eller hgc....

Anmeld

16. september 2009

Muffinmus

Altså jeg kunne teste 10 dage efter ÆL med Victoria..dvs hvad der svarer til 4 dage før forventet mens...men efter som det jo var lige efter en SA sååååå...
TEST!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

16. september 2009

Mie A

Kaufie skriver:

altså......... jeg er jo også meget ny-preg (og enormt dårlig til at være hemmelig - håber bare der ikke er familie og arb.kolleger herinde) Min sidste mens startede 18/8 - og testen var meget klar i går eftermiddags.

Sååååååå......smut lige ind omkring en netto el. lign på vej hjem. Om ikke andet, så for at styre VORES nysgerrighed....

Stort tillykke med spiren

Anmeld

16. september 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

hehe! din sniger!! tillykke!

Anmeld

16. september 2009

Marco2

så har jeg testet og den er negativ

Så nu må jeg til at finde ud af hvorfor jeg så har den trælse kvalme.

Ag

Anmeld

16. september 2009

Mie A

Marco2 skriver:

så har jeg testet og den er negativ

Så nu må jeg til at finde ud af hvorfor jeg så har den trælse kvalme.

Ag

Jeg ville nu stadig lige vente en uge og hvis mens ikke er kommet ville jeg teste igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.