Zelania skriver:
Jeg tror hvis man oprigtigt holder af en er man lige glad med om de er tykke eller tynde. Det er det indre der tæller.
Så ja det ville jeg da.
Jeg syntes folk i dag er meget overfladiske og ofte kun ser hvordan folk ser ud. Sådan kunne jeg aldrig selv drømme om at være!!!
Nej, det vil jeg slet ikke give dig ret i...det har alle dage været sådan at mennesker har set på det ydre OGSÅ...det handler jo ikke kun om det, men som du kan læse på tråden, så er det meget forskelligt hvad man tænder på hver især og du er sørme ikke mere eller mindre overfladisk end alle os andre, dine præferencer når det kommer til valg af mand og udseende er bare ikke det samme som min...jeg kunne også have spurgt om jeg er den eneste der ikke tænder på skaldede mænd, eller uintelligente mænd, eller mænd uden mål i livet osv osv osv..
Det er bare så tabubelagt at sige at man ikke tænder på feks tykke mænd...
Men jeg kunne bare ikke ligge der og vugge i en seng som overvejende består af fedt...og hvis vi så skal gå længere ned i det, så handler det også om at jeg ikke tænder på mennesker der lader stå til og er ligeglade med deres helbred og endnu dybere, så ville jeg ikke turde formere mig med en der måske døde kort efter....det er mine tanker i hvert fald,,
Knus Eva.
Anmeld