Ville du kunne date/være kæreste med en overvægtig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

kiwilouise

kiroo skriver:

øv det er hårdt at være adskilt længer tid af gangen..

ja meget men vi vidste hvad vi gik ind til... så hvis det lykkes at blive sammen uanset afstand så kan det da ikke gå helt galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Ja, det kan jeg svare ærligt og oprigtigt ja til jeg dømmer personer ikke udseende. Danielles far var/er meget stor (fed) havde han ikke valgt fra havde vi været sammen idag.

Jeg kunne aldrig drømme om at dømme mennesker ud fra udseende....så der er vi helt ens. Kender alt til at blive dømt ud fra hvad andre ser og jeg er så led og ked af den måde, ved ikek om det er specielt små samfund som det jeg bor i, men jeg har aldrig oplevet noget lign. Nå, men det var en helt anden ting.
Men at jeg ikke tænder på fede og overvægtige mænd, det er jo som det er...du tænder på det og så er den vel ikke længere..
Knus Eva.

Anmeld

16. september 2009

sarahb

mor_sabina skriver:

Hvis det var min mand nu som tog rigtig meget på så tror jeg godt jeg kunne, men hvis jeg lige havde mødt ham tror jeg desværre jeg ville have svært ved det.

lige præcis... ville ikk kunne tænde på en ny der var overvægtig men hvis min mand tog på så ville jeg ikk finde de ulækkert, men starte med at servere salat

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hellere en halvstor end en pind i luften. Jeg bryds mig ikke om at spille klokkespil på folk, eller være bange for at de knækker i vinden

MEN - jeg vil sige med direkte fede mennesker. Det tror jeg, at jeg vil have svært ved. Jeg har svært ved ting, når det bliver sundhedsskadeligt. Fx også hvis jeg havde en kæreste der røg 20-40 smøger om dagen og var ligeglad med sig selv.

Det er nok sådan når det bliver for meget. OVerspiseri, eller noget andet i den stil.

Kropsligt, tjaaaa... Så ved jeg sku ikke.  Det er mest mennesket inde i. Jeg har haft flere buttede bekenskaber end tynde. Jeg syns heller ikke tynde mennesker er særlig sexuelt ophidsende.

Det der tænder mig mest, er udstråling, selvtillid og at man selv syns at man er NAM NAM, så er det sku ikke så vigtigt om det er 10-20 kg plus/minus 

Anmeld

16. september 2009

Tina2

Nej, jeg kunne ikke tænde på en overvægtig mand.......Har haft mange mænd i mit liv, men aldrig overvægtige.....

Kan godt være de er supersøde og dejlige mennesker, det tvivler jeg slet ikke på... Kan bare ikke tænde på det indre- for mig skal der være begge dele......

Anmeld

16. september 2009

mor_sabina

sarahb skriver:

lige præcis... ville ikk kunne tænde på en ny der var overvægtig men hvis min mand tog på så ville jeg ikk finde de ulækkert, men starte med at servere salat

Ja har også bundet manden til motionscyklen for det er begyndt at gå den forkerte vej, men han er jo stadig dejlig

Anmeld

16. september 2009

FruPudderkvast

Nej, jeg ville ikke kunne tænde på en overvægtig eller fed mand.. Men samtidig ville jeg heller ikke kunne tænde på en meget undervægtig mand.. Min egen kæreste er høj og normalvægtig - and that's how I like it  

Anmeld

16. september 2009

oo

min mand er overvægtig, så ja, det kunne jeg godt. det har han været siden jeg mødte ham. og det har jeg også selv, for den sags skyld. jeg kunne til gengæld ikke tænde på hverken en tynd eller en virkelig trænet mand, ADRK!

Anmeld

16. september 2009

Diana...

Kloster skriver:

Ork ja. Det kunne jeg sagtens.
Er jo gift med en overvægtig mand og har været gift i snart 10 år.

Han har før tabt sig, men er nu tilbage til at veje det han gjorde da vi begyndte at komme sammen for 14 år siden, da jeg faldt for ham.

Må sige at jeg var lidt skeptisk første gang, jeg skulle være fysisk med ham. Men det er nok pga jeg selv var en bette fis på 158 og 48 kg.
Men nejjj hvor jeg bare ikke fortrød det. Han var/ er bare så dejlig at røre ved. Så blød og skøn. Min mand er ikke fed, han er overvægtig. Men har både mave og håndtag. Har dobbelthage og maven hænger. Men han er min. Og jeg elsker at mærke ham.

Jeg er bestemt IKKE til tynde mænd. AD!!
Og kan da sagtens se, at normal størrelse mænd, hvor man kan se lidt muskler, er flotte.
Men set i bagspejlet, har jeg altid kommet sammen med store mænd.
Jeg synes mænd der har lidt til gården og gaden er tiltrækkende. Og hvos de så er skallede... Mums...

Nu var det jo det ydre. Og må sige, at det ikke betyder så meget. Jeg tænder bestemt på min mand, men jeg finder det indre mere tiltrækkende ved mænd.
Hvis manden er total lam at snakke med, er jeg bare sååå ligeglad med hvordan han ser ud.
Ved mig er personlighed og udstråling det, der er domminerende.

Kloster

Jeg fik helt sug i maven hvor er det flot skrevet hold da op hvor kan man bare høre at du ELSKER din mand 

Anmeld

16. september 2009

Diana...

Nej jeg kunne ikke være sammen med en tyk/fed mand jeg har 1 gang været sammen med en der var lidt stor ikke meget og jeg kunne bare ikke have det og det var os kun den ene gang for ellers er alle de andre sådan nogen der ligner en pind og lige meget hvor meget de spiser tager de ikke engang 100 g på SNYD.

Jeg selv vejer 15 kg for meget og det har jeg gjort de sidste 5 år men før der var jeg os en lille nips (på 45-50 kg) og eget ikke så meget som en lille bitte delle og ærligt FUCK hvor var jeg bare ikke særlig charmerende jeg så jo syg ud jeg bliver aldrig så lille igen der må sgu godt være lidt at tage på bare ikke på min mand grine så ja jeg er meget dobbeltmoralsk Men det sgu sådan jeg har det og de 15 kg jeg har de skal os af men så jeg os nede på 65 og det er det jeg vil veje mellem 60-65. 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.