eller ligefrem fed mand???
Nu har jeg selv i en anden tråd været inde på det med at være fokuseret på det ydre, så må jeg indrømme at jeg simpelthen ikke ville kunne tænde på en tyk mand.
Har talt med en dejlig mand engang og vi svingede virkelig både over telefon og sms...havde ikke set et hel krop billede af ham, kendte ham fra mine unge dage.
Men der var bare noget...lige indtil jeg så ham. Manden var tyk, ja nærmest fed....han var stadig sød, men jeg kan simpelthen ikke røre eller elske med sådan en stor krop, finder det virkelig frastødende. Og det er ikek fordi jeg skal have en stor trænet bøf, det synes jeg ikke er lækkert...men en kæmpe stor mave...nej...
Er der andre der har det sådan...egentlig vanvittig dobbelt når jeg selv har budt min x sådan en krop...men det er jo ikke alle der har det som mig.
Men altså...betyder ydret noget for jer eller er det lige meget, bare der er kemi.
Knus Eva..som dengang tænkte på hvor dumt det var ikke bare at have mødt ham med det samme, så havde jeg ikke brugt hans eller min tid...hmm..
Anmeld