Ville du kunne date/være kæreste med en overvægtig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.687 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Honningblomst

eller ligefrem fed mand???

Nu har jeg selv i en anden tråd været inde på det med at være fokuseret på det ydre, så må jeg indrømme at jeg simpelthen ikke ville kunne tænde på en tyk mand.
Har talt med en dejlig mand engang og vi svingede virkelig både over telefon og sms...havde ikke set et hel krop billede af ham, kendte ham fra mine unge dage.
Men der var bare noget...lige indtil jeg så ham. Manden var tyk, ja nærmest fed....han var stadig sød, men jeg kan simpelthen ikke røre eller elske med sådan en stor krop, finder det virkelig frastødende. Og det er ikek fordi jeg skal have en stor trænet bøf, det synes jeg ikke er lækkert...men en kæmpe stor mave...nej...
Er der andre der har det sådan...egentlig vanvittig dobbelt når jeg selv har budt min x sådan en krop...men det er jo ikke alle der har det som mig.
Men altså...betyder ydret noget for jer eller er det lige meget, bare der er kemi.

Knus Eva..som dengang tænkte på hvor dumt det var ikke bare at have mødt ham med det samme, så havde jeg ikke brugt hans eller min tid...hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Nu har jeg selv i en anden tråd været inde på det med at være fokuseret på det ydre, så må jeg indrømme at jeg simpelthen ikke ville kunne tænde på en tyk mand.
Har talt med en dejlig mand engang og vi svingede virkelig både over telefon og sms...havde ikke set et hel krop billede af ham, kendte ham fra mine unge dage.
Men der var bare noget...lige indtil jeg så ham. Manden var tyk, ja nærmest fed....han var stadig sød, men jeg kan simpelthen ikke røre eller elske med sådan en stor krop, finder det virkelig frastødende. Og det er ikek fordi jeg skal have en stor trænet bøf, det synes jeg ikke er lækkert...men en kæmpe stor mave...nej...
Er der andre der har det sådan...egentlig vanvittig dobbelt når jeg selv har budt min x sådan en krop...men det er jo ikke alle der har det som mig.
Men altså...betyder ydret noget for jer eller er det lige meget, bare der er kemi.

Knus Eva..som dengang tænkte på hvor dumt det var ikke bare at have mødt ham med det samme, så havde jeg ikke brugt hans eller min tid...hmm..

Nu bliver vi garenteret slagtet for vores meninger

Men nej det kunne jeg heller ikke, og er selv stor ikke, så er faktisk forkert at have det sådan, må godt være lidt på deres kroppe, men er altså en grænse for hvor meget.
Og man har jo hver sin smag, skal nok være nogen der tænder vildt på tykke mænd ligesom der er mænd der kun vil have kvinder der er ja direkte fede.

Anmeld

16. september 2009

Mimic

Jeg er selv samen med en, som i kalder det, "fed" mand... han vejer 180 kg og ja det er alt alt for meget, men jeg er af den overbevisning at det ikke er det ydre der tæller, men det der er indeni, han er det mest kærlige menneske jeg længe har mødt.
Ja selvfølgelig er jeg da lidt irriteret over maven når vi er sammen, men det har jeg lært at leve med, han står netopnu på venteliste til at få en fedme operation, så det er kun et spørgsmål om tid før han begynder at tabe sig.
Linda

Anmeld

16. september 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

jamen hopper med på vognen.....desværre vil jeg nok sige. for nej jeg har meget svært ved tanken om at date en meget overvægtig mand.
to af mine børn far havde også en rimelig rund mave.... men han var ikke som sådan fed. det tog mig lidt tid at vende sig til det, men tror det hjalp fordi meget af det simpelthen var den måde han var bygget på.
men har prøvet at have en date med en mand der bare var stor og svedig...og puha det er turn off

Anmeld

16. september 2009

Vingummien

Linda skriver:

Jeg er selv samen med en, som i kalder det, "fed" mand... han vejer 180 kg og ja det er alt alt for meget, men jeg er af den overbevisning at det ikke er det ydre der tæller, men det der er indeni, han er det mest kærlige menneske jeg længe har mødt.
Ja selvfølgelig er jeg da lidt irriteret over maven når vi er sammen, men det har jeg lært at leve med, han står netopnu på venteliste til at få en fedme operation, så det er kun et spørgsmål om tid før han begynder at tabe sig.
Linda

Årh lyder da godt at han får en operation for må da også tære meget på hans krop at være overvægtig.

Jeg dømmer heller ikke på udseenet men vil ikke tænde mig  at være sammen med en stor mand, er jo selv overvægtig og ved da også at der er nogen mænd der heller ikke tænder på piger der har lidt ekstra på sidebenene.

Og hvis i er lykkelige og det tænder dig osv, jamen så er det også det rigtige

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Linda skriver:

Linda

Jeg synes det lyder så fint når mennesker siger at det er det indre der tæller og det mener jeg også det er, men for mig er det altså det ydre der tænder. Og for at skulle være sammen med en mand, så skal jeg kunne tænde på ham, kan og ville aldrig kunne gå i seng med en mand hvis fysiske fremtoning jeg ikke brød mig om.
Ved godt det her område måske er en smule tabubelagt, og jeg aner ikke hvordan andre har det. Jeg skal bare kunne blive tiltrukket...
Knus Eva..

Anmeld

16. september 2009

lonemus

Eva skriver:

Jeg synes det lyder så fint når mennesker siger at det er det indre der tæller og det mener jeg også det er, men for mig er det altså det ydre der tænder. Og for at skulle være sammen med en mand, så skal jeg kunne tænde på ham, kan og ville aldrig kunne gå i seng med en mand hvis fysiske fremtoning jeg ikke brød mig om.
Ved godt det her område måske er en smule tabubelagt, og jeg aner ikke hvordan andre har det. Jeg skal bare kunne blive tiltrukket...
Knus Eva..

Du har ret i, at det er det indre der tæller, men det ydre der tænder God sætning

Nej, jeg ville heller ikke kunne tænde på en fed mand, hvis jeg mødte en nu. Jeg ved godt det er skide dobbelt moralsk at sige, når jeg selv er overvægtig. Jeg tænker da osse, at det vil jeg hverken byde mig selv eller min mand, og jeg er derfor i fuld sving med vægttabet - og de 11 kilo er allerede røget af

Det ER da bare ikke særlig attravtivt alt det fedt og væk skal det

Lone

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Du har ret i, at det er det indre der tæller, men det ydre der tænder God sætning

Nej, jeg ville heller ikke kunne tænde på en fed mand, hvis jeg mødte en nu. Jeg ved godt det er skide dobbelt moralsk at sige, når jeg selv er overvægtig. Jeg tænker da osse, at det vil jeg hverken byde mig selv eller min mand, og jeg er derfor i fuld sving med vægttabet - og de 11 kilo er allerede røget af

Det ER da bare ikke særlig attravtivt alt det fedt og væk skal det

Lone

Det er sgu godt gået...tillykke...og nej, fedt er ikke specielt attraktivt, i hvert fald ikke når jeg skal finde en mand. Han må gerne passe på sin krop, ligesom jeg passer på min..uden dog at være hys...
Knus..

Anmeld

16. september 2009

lonemus

Eva skriver:

Det er sgu godt gået...tillykke...og nej, fedt er ikke specielt attraktivt, i hvert fald ikke når jeg skal finde en mand. Han må gerne passe på sin krop, ligesom jeg passer på min..uden dog at være hys...
Knus..

Tak for det

Når de 20 kilo er røget inviterer min dejlige mand mig på spa-weekend, så jeg har fået en dejlig gulerod

Lone

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Tak for det

Når de 20 kilo er røget inviterer min dejlige mand mig på spa-weekend, så jeg har fået en dejlig gulerod

Lone

Dejligt...og du haer sikkert ikke haft lyst til at vise dig halvnøgen før efter vægttab, vel?
Der er sgu så meget der hæmmer når der er ekstra spæk på...øv..bare man kunne være ligeglad....jeg kunne ikke..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.