Mor1986 skriver:
Hun siger nogen gange der er løver på hendes værelse. Men aldrig i forbindelse med hun er ked. Og jeg har taget snakken med hende om at der ikke kan komme løver på hendes værelse. For mor og far passer på hende.
Altså hun vågner hver aften mellem 22 og 00 og beder om at komme ind og sove ved os. Hvilket hun får lov til. Det er sjældent hun vågner med skrig eller gråd. Det er mere som om hendes indre ur siger hun skal vågne.
jeg puttede i dag 1830. Og hun hverken græd eller var hysterisk. Hun virkede dog ikke træt men hun havde også taget fem min i eftermiddag på sofaen. Det tog mig dog halvanden time at putte og jeg måtte helst ikke gå fra hende.
Det må være lige den her periode som alle (de fleste) oplever.
Jeg har oplevet det med min dreng som nu er 4,5 og det hænder stadig at han vil have vi bliver siddende hos ham til han sover.
Hvis der sker nogle ændringer i hjemmet ( nu nævnte du det der med at far ervsent hjemme) så kan det måske være fordi hun savner ham?
Børn har (i min optik) svært ved at sætte ord på sine følelser. Og bange og ked af det bliver sikkert blandet sammen.
Det skal nok blive godt igen
det er kun en periode. Hold fast i rutinerne for det er hvad jeres datter er vant til
Anmeld
Citér