vores datter er 3 år, og har faktisk altid været rigtig nem at putte, men de sidste 14 dage ca, har været rigtig hårde.
Hun får ikke middags lur mere da det gjorde vi ikke kunne putte om aften. Og de siger også i børnehaven at det går fint uden. Dog puttede de hende torsdag med det resultat hun var mega frisk om aften.
nå men de her træls dage. Vi putter kl 19 nogen gange 1915 men det kvarter gjorde at hun nåede at blive overtræt. Så vi sørger for at putte kl 19. Men det er som om det ikke er nok. Jo det tog 45 min i stedet for to timer, men hun starter ud med at græde helt hysterisk når hun puttes. Hun er rigtig svær at få til ro selv om jeg sidder med hende ind til mig, og hun kan bede mig flere gange om at gå. Går jeg så bliver hun hysterisk og afviser mig alligevel når jeg går ind. Men jeg vælger altid at gå ind og enten tage hende op til mig eller lægge hånden på hende så hun ved jeg er der.
men hun kan være hysterisk i rigtig lang tid og ingenting hjælper. Hun er begyndt at sige hun vil sove i mors seng. Det skal siges hun altid får lov at komme ind til os når hun vågner om natten. Men har prøvet at have puttet hende hos os om aften med det resultat hun nægter at sove i egen seng bagefter.
Jeg føler mig magtesløs og er så træt så træt efter sådan en omgang. Og sover elendigt om natten. Tænker det skyldes jeg sikkert er blevet overtræt og spekulere over det. Jeg vil bare så gerne hjælpe hende så vi kan få en rolig putning.
Jeg overvejer om jeg i morgen skal prøve at putte 1830/1845 i håb om det måske gør forskellen. Skal siges hun helt afviser far. Hun kan godt kalde på ham når jeg er ved hende men når han kommer siger hun nej.
Gode råd modtages med kyshånd
Anmeld
Citér