Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sessen1984 skriver: Jeg synes det lyder af meget lidt søvn! :/ Min datter sov i den alder således; vågen kl. 6-7 1/2 time fra 8.30-9. 3 timer fra 11.30-14.30 1/2 time ml. 17-18 puttet til nat ca. kl. 20. Senere fik vi udfaset eftermiddagsluren og rykket aften putning frem til kl 19. Lillesøster på 5 mdr har nogenlunde samme rytme.. Børn er forskellige, i know, men så små børn bør have meget søvn. Og søvn avler søvn!
Jeg synes det lyder af meget lidt søvn! :/
Min datter sov i den alder således;
vågen kl. 6-7
1/2 time fra 8.30-9.
3 timer fra 11.30-14.30
1/2 time ml. 17-18
puttet til nat ca. kl. 20.
Senere fik vi udfaset eftermiddagsluren og rykket aften putning frem til kl 19.
Lillesøster på 5 mdr har nogenlunde samme rytme..
Børn er forskellige, i know, men så små børn bør have meget søvn. Og søvn avler søvn!
Jeg synes tilgengæld det lyder af rigtig meget søvn! Hvis vi er heldige sover min datter 10 timer om natten og 3 til middag. Også er vi heldige!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emisoph skriver: Jeg håber dagplejestart er svaret på en ny rutine hos jer! Jeg tror vi fortsætter med 1 lur her. Hun endte med at tage 2 timer og 15 minutter i dag. Og humøret var fint helt indtil putning kl 20 som tog 5 min!
Jeg håber dagplejestart er svaret på en ny rutine hos jer!
Jeg tror vi fortsætter med 1 lur her. Hun endte med at tage 2 timer og 15 minutter i dag. Og humøret var fint helt indtil putning kl 20 som tog 5 min!
JUHU, vi prøvede med en lur idag - hun har i skrivende stund sovet to timer og sover stadig og var nem at putte.. Vi havde kun en krise i formiddags omkring kl 11, som vist mest handlede om sult så tror også vi fortsætter med en lur, hvis ikke dagpleje helt tager pusten fra hende
Når de ikke har behov for det længe og så alligevel kan der godt være dage hvor de har. Mærk på din datter min vil sige at indtil et år 2 lure.
Mettebids skriver: JUHU, vi prøvede med en lur idag - hun har i skrivende stund sovet to timer og sover stadig og var nem at putte.. Vi havde kun en krise i formiddags omkring kl 11, som vist mest handlede om sult så tror også vi fortsætter med en lur, hvis ikke dagpleje helt tager pusten fra hende
Det er jeg glad fir at høre
Her tog hun 2,5 time i dag og jeg kan ærlig talt ikke huske hvornår det sidst er sket! Alt over 1,5 time her er et mirakel
Held og lykke med dagplejestart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128