Medicinsk abort - smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Godaften 

hvad er status på dig? Er spændt på dit kontrol tid i morgen, håber alt er ok, og I kan komme igang igen. Skal du os følges med HCG? Skriver du lige en Update? 

Jeg bløder lidt mere end jeg ellers har gjort men ikke fyldte bind eller noget 

har fået to af de der piller med hjem som skal ligges op i skeden 2 timer før aborten på mandag, overvejer stærkt at tage dem nu i håb om at bløde det hele ud nu inden, hvad ville du gøre? 

Også god aften til dig. Jeg ville helt klart vente og tage dem som de siger, så er du sikker på at alt er væk på mandag. Tænk hvis det alligevel ik kommer ud og de så må udskyde din tid til aborten fordi du tog pillerne før tid. Men jeg kan godt forstå din desperation!! Jeg har ondt i maven over det imorgen , trøstespiser helt vildt ...heldigvis kommer kæresten med... Jeg skriver så snart jeg er hjemme igen og tak for de positive ord. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Godaften 

hvad er status på dig? Er spændt på dit kontrol tid i morgen, håber alt er ok, og I kan komme igang igen. Skal du os følges med HCG? Skriver du lige en Update? 

Jeg bløder lidt mere end jeg ellers har gjort men ikke fyldte bind eller noget 

har fået to af de der piller med hjem som skal ligges op i skeden 2 timer før aborten på mandag, overvejer stærkt at tage dem nu i håb om at bløde det hele ud nu inden, hvad ville du gøre? 

Puuuuhhh jeg kommer muligvis til at køre med på udskrabningsvognen... Der var stadigvæk en ansamling blod i livmoderen... Da jeg helst vil undgå udskrabning fik jeg to piller med hjem jeg sku ta når jeg kom hjem...og så skal jeg til kontrol søndag og møde op fastende og hvis det ik er væk, få en udskrabning. Jeg skal på arbejde mandag derfor fik jeg lov til at komme søndag... I det hele taget har jeg kun 1 dag fri og skal arbejde 7 ... hvordan har du det?? Jeg er bange for fuldnarkosen  håber at jeg slipper for al det tam tam... 

Anmeld Citér

14. august 2015

70121416

Appelsin skriver:

Puuuuhhh jeg kommer muligvis til at køre med på udskrabningsvognen... Der var stadigvæk en ansamling blod i livmoderen... Da jeg helst vil undgå udskrabning fik jeg to piller med hjem jeg sku ta når jeg kom hjem...og så skal jeg til kontrol søndag og møde op fastende og hvis det ik er væk, få en udskrabning. Jeg skal på arbejde mandag derfor fik jeg lov til at komme søndag... I det hele taget har jeg kun 1 dag fri og skal arbejde 7 ... hvordan har du det?? Jeg er bange for fuldnarkosen  håber at jeg slipper for al det tam tam... 

Årh nej altsåmen hvad jeg har læst om kirurgisk så er der næsten ingen blødning og HCG er hurtigt ude, ærgrer mig faktisk over jeg ikk valgt den fra start. Så havde det været overstået for halvanden uge siden, og HCG formentlig i 0 eller meget lavt. 

Bliver meget dårlig af narkose, men er kommet frem til at jeg vil ha det overstået. 

Jeg bløder lidt mere nu, men intet klumpet eller nærmelsesvis, kun slim, rødt, næsten sort 

håber for dig at resten kommer ud

Anmeld Citér

14. august 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Årh nej altsåmen hvad jeg har læst om kirurgisk så er der næsten ingen blødning og HCG er hurtigt ude, ærgrer mig faktisk over jeg ikk valgt den fra start. Så havde det været overstået for halvanden uge siden, og HCG formentlig i 0 eller meget lavt. 

Bliver meget dårlig af narkose, men er kommet frem til at jeg vil ha det overstået. 

Jeg bløder lidt mere nu, men intet klumpet eller nærmelsesvis, kun slim, rødt, næsten sort 

håber for dig at resten kommer ud

Ja det er da også uheldig at man først skal høre til de 30% af alle hvis graviditet ender galt og dernæst de 20% hvis medicinsk abort heller ikke virker tilstrækkeligt... Vi bør spille i Lotto... Ja jeg håber der er nu gået tre timer og intet sket endnu ... Tør man håbe... Trøster med is og bliver federe og federe... Har du hørt om Gele Royale? Har købt det Idag og det sku gøre at æggene bliver stærkere osv... Har tænkt mig at tage dem når alt det her er overstået...om ikke andet for psykens skyld hehe... Tro flytter bjerge... Jeg har aldrig prøvet en fuldnarkose og er vildt bange... Er sygeplejerske og det er ikke altid en fordel, man hører jo mange ting og ser lidt af hvert. Men man ved jo også, at man er i gode hænder, selvom sundhedspersonalet er stresset, er 99% af alt personale ildsjæle og handlekraftige. Indtil videre er jeg kun blevet mødt med venlighed og omsorg 

Anmeld Citér

14. august 2015

januar16

Ja det er da også uheldig at man først skal høre til de 30% af alle hvis graviditet ender galt og dernæst de 20% hvis medicinsk abort heller ikke virker tilstrækkeligt... Vi bør spille i Lotto... Ja jeg håber der er nu gået tre timer og intet sket endnu ... Tør man håbe... Trøster med is og bliver federe og federe... Har du hørt om Gele Royale? Har købt det Idag og det sku gøre at æggene bliver stærkere osv... Har tænkt mig at tage dem når alt det her er overstået...om ikke andet for psykens skyld hehe... Tro flytter bjerge... Jeg har aldrig prøvet en fuldnarkose og er vildt bange... Er sygeplejerske og det er ikke altid en fordel, man hører jo mange ting og ser lidt af hvert. Men man ved jo også, at man er i gode hænder, selvom sundhedspersonalet er stresset, er 99% af alt personale ildsjæle og handlekraftige. Indtil videre er jeg kun blevet mødt med venlighed og omsorg 

Jeg endte med udskrab, og synes ikke jeg havde noget problem med narkosen. Synes den ting i hånden de giver væske og bedøvelsen i er lidt ubehagelig. Men går ret hurtigt. De giver en iltmaske på, men fordi der er så hurtigt overstået skal man ikke have sådan en ned i halsen. Spurgte de søde folk der skulle bedøve mig. 

Min oplevelse med det var meget god

Anmeld Citér

15. august 2015

Appelsin

Tak det trøster at høre, det har ikke hjulpet, de to piller jeg fik. Det har sivet ganske lidt med brunligt sekret og set var det ... Så mon ikke at det er udskrabning ... Sikke omgang bøvl... Suk...

Anmeld Citér

15. august 2015

70121416

Appelsin skriver:

Utroligt at være en af de kedelige procenter, burde vi ikke have taget vores del nu 

bløder mere klumpet , og mere mens agtigt med lette symptomer, så håber jeg er ved at komme af med resten, overvejer virkelig de to piller inden sengetid 

Anmeld Citér

16. august 2015

Appelsin

Jeg blev ikke så meget klogere... Blev scannet af to læger og der er stadigvæk noget derinde, om det er blod eller gestitations sæk kunne de ikke se... De vil give det en uge mere ... Den ene af lægerne mente jeg muligvis har en hjerteformet livmoder, men var ikke helt sikker... Den var dog ik delt i to heldigvis. Så vi blev sendt hjem igen og nu venter vi på en ny indkaldelse... 

Anmeld Citér

16. august 2015

70121416

Appelsin skriver:

Jeg blev ikke så meget klogere... Blev scannet af to læger og der er stadigvæk noget derinde, om det er blod eller gestitations sæk kunne de ikke se... De vil give det en uge mere ... Den ene af lægerne mente jeg muligvis har en hjerteformet livmoder, men var ikke helt sikker... Den var dog ik delt i to heldigvis. Så vi blev sendt hjem igen og nu venter vi på en ny indkaldelse... 

Ej for hulan da

hvordan har du det psykisk? 

Jeg bløder meget mens agtig nu, følelse tung, oppustet, enorm sulten, mere urenhed og hvad der ellers følger med 

Vil sige det i morgen og håber på en kontrol scanning, og håber at slippe for indgrebet

Anmeld Citér

16. august 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Ej for hulan da

hvordan har du det psykisk? 

Jeg bløder meget mens agtig nu, følelse tung, oppustet, enorm sulten, mere urenhed og hvad der ellers følger med 

Vil sige det i morgen og håber på en kontrol scanning, og håber at slippe for indgrebet

Jeg krydser fingre ... Det skal nok gå. Jeg er meget frustreret/stresset over det og bitter... Vil bede dem om at få gjort noget om en uge, jeg frygter at det ikke har tænkt sig at komme ud af sig selv...nu må vi se... Men det skal godt nok trække i lang drag... Jeg sender positive tanker til dig!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.