Appelsin skriver:
Fik læst din besked imorges og må tilstå at jeg frygtede det samme, når testen nu var så positivt...nåede ikke at svare dig, var alt for sent på den imorges... Det gør mig ondt at høre, men tænk, at på mandag er det hele overstået!! Min krop havde jo heller ik opdaget at fosteret var dødt og jeg blev trøstet med de ord, at have en stærk krop der kan holde på en graviditet, mange kvinder kan ikke holde på det! Så tænk på det!! Vi har stærke kroppe og når først den er hjemme, så skal fosteret nok også blive der!! Er også nervøs for fredag
... Det har blødt lidt Idag, men det er nok fordi vi har hygget lidt igår
og det uden beskyttelse, selvom vi fik det modsatte at vide... Jeg tror bare på, at kroppen selv kan justere det... Er den klar bliver den gravid, er den ikke, lader den være!! Så er jeg også lidt presset bliver 32 til oktober og føler mig gammel i forvejen 
Hejsa....
Blev ringet op fra afd og mit HCG er faldet til under 4000 fra 8000 i torsdags, så det er dejligt nok, og det hele er os ok, men sys bare jeg skal mindes om noget kedeligt hele tiden
ej hvor var det egentlig godt sagt, at vi kan holde på det, og egentlig ved jeg det godt for jeg har jo 3 børn uden komplikationer, har aldrig oplevet en sa, kun en biokemisk i uge 4, så den tæller ikke rigtig
det som er så mærkeligt er jo at det var en Ups'er og egentlig var vi begge færdige med baby, men det vækkede utrolig stærke følelser i os begge, følelser som vi ikke kunne ignorere og derfor besluttetede vi os for at beholde, og nu må vi af naturlige årsager ikke
32 er ingen alder, få ingen stress, lige om lidt har ÆL og så er Du snart gravid igen, det er jeg sikker på
det er rigtig rart at følge hinanden, jeg har ikke delt det med ret mange, og her er man jo anonym