Appelsin skriver:
Er der nogen af her der har oplevet en medicinsk abort? Der er nu gået to døgn siden jeg tog pillerne og synes godt nok at det gør så ondt indimellem at jeg tager smertestillende, det bløder også stadigvæk en hel del, men jeg ku forstå at det kan vare ved i op til to uger... Det gælder jo bare om at holde ud. Fik at vide at man sku vente til man har haft en almindelig cyklus før man må prøve igen...andre der har hørt det? Men det er klart... Lige nu har jeg ihvertfald ikke lyst til noget som helst, det har været noget af en mave puster 
Jeg startede en medicinsk abort i torsdags kl 14, fik uro og kvalme, men ingen blødning. Da jeg stod op fredag morgen, var der lidt frisk blødning med tråde/slim i, ligesom ved ægløsning. Og i dag lørdag bløder jeg nærmest ikke
ringer på sengeafdelingen i morgen og vil egenlig gerne tjekkes, for vil ikke vente indtil min kontrol scanning og blodprøve helt til på onsdag, hvis ikke jeg er tømt.
Jeg havde et vindæg, aldrig foster eller madpakke, så tænker at der ikke kan være så meget, men alligevel burde det være minimum som alm mens??
Gør mig ondt du os er igennem det 
Anmeld
Citér