Har smidt sutten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2015

LilleLene

Kay skriver:

Advarsel! Pave stolt mor indlæg!!!

vi har snakket lidt med Elna det sidste halve år om at smide sutten, men vi har taget de i hendes tempo 

den sidste uge har hun snakket meget om det, og hun har ellers altid virkelig elsket sin sut, og har haft svært ved når vi begrænsede hende i brugen af den... nå men hun blev enig med sig selv om at hun ville sende sutterne til julemanden i bytte for et løbehjul

så i går lavede vi en stor oprydning af hendes værelse og fandt alle sutterne i sengen tegnede en fin tegning og hun dikterede du brev og så tog vi i "postkiosken" og sendte brevet, købte en is og et prinsesse Sofia blad

det tog 1 1/2  time at putte hende, hun græd 3 gange og savnede sin sut, men ikke mere end at vi snakkede om at de var på vej til Grønland og at hun jo så fik et løbehjul

da hun vågnede i morges var hun så stolt og glad, det lyste bare ud af hende

og i dag var julemanden så forbi og stille et løbehjul  og hun hoppede stod og jublede af glæde

her til aften var der ingen gråd, hun sagde 1 gang at hun savnede sutterne og gerne ville til Grønland og hente dem, men så skulle hun jo aflevere løbehjulet tilbage, og så var det ligesom ikke aktuelt mere

30 min. Inc Godnat historie og lidt hygge snak så sov hun 

jeg er så pave stolt af vores store pige... der bliver 3 år om 3 ugers tid

er så forbløffet over hvor godt hun har klaret det

Ej hvor er hun bare sej!!!!

Min på 3 er SLET ikke klar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Mor1986

Kay skriver:

Ja lige netop 

i dag har hun været ked et par gange men ikke engang spurgt efter den på trods af det

og da farmor og farfar  kom på besøg løb hun ud til dem imens hun råbte "jeg er en stor pige nu, vi har sendt sutterne og fået et løbehjul af julemanden!!!!"

Hvor er hun sød. Så vat hun alligevel meget stolt

Anmeld Citér

25. juli 2015

Kay

LilleLene skriver:

Ej hvor er hun bare sej!!!!

Min på 3 er SLET ikke klar

Det skal nok komme dagen før det skete troede log heller ikke hun var klar

Anmeld Citér

25. juli 2015

Kay

Mor1986 skriver:

Hvor er hun sød. Så vat hun alligevel meget stolt

Ja desværre er farmor og farfar den slags mennesker der ikke anerkender nogle andre end dem selv... så svaret lød "nej hvor fint! Det var da også på tide" 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mor1986

Kay skriver:

Ja desværre er farmor og farfar den slags mennesker der ikke anerkender nogle andre end dem selv... så svaret lød "nej hvor fint! Det var da også på tide" 

øv det er bare ikke det fedeste at sige til et stolt barn

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

Mor1986 skriver:

øv det er bare ikke det fedeste at sige til et stolt barn

Nej men sådan er de... jeg fik også lige en stik pille over at de måtte invitere sig selv på kaffe fordi det var længe siden de havde set os...

eller de ringede da de holdt på parkeringspladsen for at høre om vi var hjemme, og det passede så dårligt for min mand er syg og Viva er syg og Elna er sløj... så  

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mor1986

Kay skriver:

Nej men sådan er de... jeg fik også lige en stik pille over at de måtte invitere sig selv på kaffe fordi det var længe siden de havde set os...

eller de ringede da de holdt på parkeringspladsen for at høre om vi var hjemme, og det passede så dårligt for min mand er syg og Viva er syg og Elna er sløj... så  

Hm kunne forestille mig de ikke er helt så nemme at have med at gøre. Hvorfor skal det være aå svært lige først og ringe og hører om der passer ind i stedet for at gørw det som dem

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

Mor1986 skriver:

Hm kunne forestille mig de ikke er helt så nemme at have med at gøre. Hvorfor skal det være aå svært lige først og ringe og hører om der passer ind i stedet for at gørw det som dem

De har altid været svære at danse med

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mor1986

Kay skriver:

De har altid været svære at danse med

Hm ja sådan er nogle mennesker desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.