Har smidt sutten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.573 visninger
28 svar
42 synes godt om
24. juli 2015

Kay

Advarsel! Pave stolt mor indlæg!!!

vi har snakket lidt med Elna det sidste halve år om at smide sutten, men vi har taget de i hendes tempo 

den sidste uge har hun snakket meget om det, og hun har ellers altid virkelig elsket sin sut, og har haft svært ved når vi begrænsede hende i brugen af den... nå men hun blev enig med sig selv om at hun ville sende sutterne til julemanden i bytte for et løbehjul

så i går lavede vi en stor oprydning af hendes værelse og fandt alle sutterne i sengen tegnede en fin tegning og hun dikterede du brev og så tog vi i "postkiosken" og sendte brevet, købte en is og et prinsesse Sofia blad

det tog 1 1/2  time at putte hende, hun græd 3 gange og savnede sin sut, men ikke mere end at vi snakkede om at de var på vej til Grønland og at hun jo så fik et løbehjul

da hun vågnede i morges var hun så stolt og glad, det lyste bare ud af hende

og i dag var julemanden så forbi og stille et løbehjul  og hun hoppede stod og jublede af glæde

her til aften var der ingen gråd, hun sagde 1 gang at hun savnede sutterne og gerne ville til Grønland og hente dem, men så skulle hun jo aflevere løbehjulet tilbage, og så var det ligesom ikke aktuelt mere

30 min. Inc Godnat historie og lidt hygge snak så sov hun 

jeg er så pave stolt af vores store pige... der bliver 3 år om 3 ugers tid

er så forbløffet over hvor godt hun har klaret det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

Kay

Glemte helt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juli 2015

Nettemor

Hvor er hun sej!

godt gået

Anmeld Citér

24. juli 2015

Kay

Nettemor skriver:

Hvor er hun sej!

godt gået

Ja det er hun

Anmeld Citér

25. juli 2015

Eliza

Hvor er hun sej 

vi har li været samme tur igennem. 

Og Malthe har været meget træt af julemanden ved putning   

Første nat SKREG han  og gik først omkuld 23.20 

jeg holdte fast! Selvom manden (efter 10 min med skrål) mente jeg sku hitte dem frem igen. 

Dagen efter, har han kun nævnt dem et par gange... Og er nu sittefri på 4. Døgn 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvor er hun dygtig ��

Anmeld Citér

25. juli 2015

Jems

så flot!

God ide med julemanden

Her hang vi dem på suttetræet sammen og da vi kom hjem fortalte vi omkring suttefeen der kom og hentede sutterne og lagde penge under hovedpuden plus han måtte vælge en ting som var et lyssværd dagen efter i fætterbr. 

Den suttefe gjorde hele tricket for Noah

Anmeld Citér

25. juli 2015

Kay

Eliza skriver:

Hvor er hun sej 

vi har li været samme tur igennem. 

Og Malthe har været meget træt af julemanden ved putning   

Første nat SKREG han  og gik først omkuld 23.20 

jeg holdte fast! Selvom manden (efter 10 min med skrål) mente jeg sku hitte dem frem igen. 

Dagen efter, har han kun nævnt dem et par gange... Og er nu sittefri på 4. Døgn 

Hvis hun havde skreget så meget og jeg havde sutterne hjemme havde jeg nok overgivet mig  derfor afholdte jeg ikke en til nødstilfælde

eller jo der ligger en ude i vores bil, men den står på parkeringspladsen 300 meter væk, og så skulle jeg jo havde tøj på og ja...  dovenskaben ville vinde

der har heller intet været i nat eller her til morgen selvom lillesøster selvfølgelig har sine sutter

Anmeld Citér

25. juli 2015

Kay

Meyer skriver:

Hvor er hun dygtig ��

ja hun får også kæmpe meget ros

Anmeld Citér

25. juli 2015

Kay

Jems skriver:

så flot!

God ide med julemanden

Her hang vi dem på suttetræet sammen og da vi kom hjem fortalte vi omkring suttefeen der kom og hentede sutterne og lagde penge under hovedpuden plus han måtte vælge en ting som var et lyssværd dagen efter i fætterbr. 

Den suttefe gjorde hele tricket for Noah

Ja det er med at finde en fidus som passer til barnet her lavede Elna en aftale med julemanden til julemærket vi var på om at han skulle havde sutterne (en der altid er julemand i min barndomsby og som jeg kender) og den byggede vi så videre på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.