Kay skriver:
Advarsel! Pave stolt mor indlæg!!!
vi har snakket lidt med Elna det sidste halve år om at smide sutten, men vi har taget de i hendes tempo 
den sidste uge har hun snakket meget om det, og hun har ellers altid virkelig elsket sin sut, og har haft svært ved når vi begrænsede hende i brugen af den... nå men hun blev enig med sig selv om at hun ville sende sutterne til julemanden i bytte for et løbehjul
så i går lavede vi en stor oprydning af hendes værelse og fandt alle sutterne i sengen tegnede en fin tegning og hun dikterede du brev og så tog vi i "postkiosken" og sendte brevet, købte en is og et prinsesse Sofia blad
det tog 1 1/2 time at putte hende, hun græd 3 gange og savnede sin sut, men ikke mere end at vi snakkede om at de var på vej til Grønland og at hun jo så fik et løbehjul
da hun vågnede i morges var hun så stolt og glad, det lyste bare ud af hende
og i dag var julemanden så forbi og stille et løbehjul
og hun hoppede stod og jublede af glæde
her til aften var der ingen gråd, hun sagde 1 gang at hun savnede sutterne og gerne ville til Grønland og hente dem, men så skulle hun jo aflevere løbehjulet tilbage, og så var det ligesom ikke aktuelt mere
30 min. Inc Godnat historie og lidt hygge snak så sov hun 
jeg er så pave stolt af vores store pige... der bliver 3 år om 3 ugers tid

er så forbløffet over hvor godt hun har klaret det
Hvor er det flot. 
vores datter smed også sutten for ca to mdr siden. Og jeg var også overrasket over hvor godt det gik. Den første uge spurgte hun dog med mellemrum efter sutterne og en dag var hun villig til at sende cyklen (fik hun af julemanden) tilbage for at få sine sutter igen.
Hun var meget afhængig af sine sutter også. Men de er sku sejere end man lige tror