Er det helt ude i hampen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har omsider fået overtalt manden til at kunne lide navnet Matthæus, men næsten hele min familie synes det er er mærkeligt navn, og minder den for meget Om biblen - selvom de hverken har haft kristendom, gået i kirker eller noget ( men bare vist mærke i navnet ) .. Og det er bare ap træls når de begynder list at ødelægge der navn som beg synes var så fint! 

Oplever i også det ?? 

Da vi snakkede om pige navne snakkede vi om evt. En Vanessa, hvor min stedmor bare brøler " ej stakkels barn!!" �� det skide irriterende de skal påvirke wn

Skid på, hvad andre synes. Folk er sgu så "navneforskrækkede" i Danmark.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

Benjamins'mor

Vælg i det navn i kan lide, lad være med at tænke på deres mening. De vender sig til det og pludselig kunne han ikke have heddet andet.  

Jeg synes det er et fint navn, ville dog stave det med et t i stedet for 2. Altså Mathæus.

Anmeld Citér

21. august 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg har omsider fået overtalt manden til at kunne lide navnet Matthæus, men næsten hele min familie synes det er er mærkeligt navn, og minder den for meget Om biblen - selvom de hverken har haft kristendom, gået i kirker eller noget ( men bare vist mærke i navnet ) .. Og det er bare ap træls når de begynder list at ødelægge der navn som beg synes var så fint! 

Oplever i også det ?? 

Da vi snakkede om pige navne snakkede vi om evt. En Vanessa, hvor min stedmor bare brøler " ej stakkels barn!!" �� det skide irriterende de skal påvirke wn

Det er ikke et navn jeg ville vælge, men ærligt, så tror jeg mange lige skal tygge lidt på det navn man vælger til sin lille baby.

Vi fortalte ikke hvad vi valgte af navn til lillesøster, fordi et af de navne jeg godt kunne tænke mig, fik svigermor bare gemmetrumfet at det da helt klart var det hun skulle hedde.... Og det ødelagde det fuldstændigt for mig, og overtalte min mand til et meget flottere navn 

Anmeld Citér

21. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Fint navn, men med kun et t, ellers vil du opleve at det tit vil blive stavet forkert

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.