så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:
Jeg har omsider fået overtalt manden til at kunne lide navnet Matthæus, men næsten hele min familie synes det er er mærkeligt navn, og minder den for meget Om biblen - selvom de hverken har haft kristendom, gået i kirker eller noget ( men bare vist mærke i navnet ) .. Og det er bare ap træls når de begynder list at ødelægge der navn som beg synes var så fint!
Oplever i også det ?? 
Da vi snakkede om pige navne snakkede vi om evt. En Vanessa, hvor min stedmor bare brøler " ej stakkels barn!!" det skide irriterende de skal påvirke wn
det er jeres barn, så hvis I kan lide navnet så er det jo bare det han skal hedde... 
da jeg blev gravid blev vi enige om at vores barn skulle opkaldes efter en af vores afdøde bedsteforældre og af de tre bedstefædre der var, så var Ove det bedste bud... der var flere i familien der sagde "man kan da ikke kalde en dreng for Ove" og "Ove er da en gammel mand"... heldigvis kom hun ud og blev til en Elise efter min farmor...
hun ligner dog sin tipoldefar så meget af natur at vi nu 15 mdr. senere er enige om at havde hun blevet en dreng (og vi vidste det dengang) så skulle hun være en Alfred...
Anmeld
Citér