rundvisning på fødegangen+kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Isabeau

Mirjam123 skriver:

Ja imorgen skal jeg til JM og har meldt mig til rundvisning på fødegangen..

Mig og min kæreste diskutere det helt vildt, for det første har han overhovedet ikke været med til jm endnu.. så det skal han og han tøver noget med det. men tror nok han ville spørge om fri til det. så ville jeg jo gerne ha ham med til rundvisning da det betyder noget for mig at vi lige har set det og at han osse ved hvor vi skal hen den dag det sker.. Men han kan overhovedet ikke se iden i at skulle se fødegangen.. fint nok, men derfor måtte han godt ha lidt forståelse for at det er noget der betyder noget for mig.. at han lige kan skubbe bag på når vi står i det..

aner ikke om han har bedt om fri, vi diskuterede det søndag aften og har ikke snakket om det siden, har skrevet en sms til ham idag men intet svar..
ved godt de har travlt på arbejdet men, der er jo nogen ting der er vigtige..

undskyld det blev så langt.. skulle lige ud med det..

Nogen der har en ide til hva jeg skal gøre.. vil så gerne ha ham med..

Palle har været med alle gangene, jeg har været ved JM. Jeg har ikke spurgt ham om han ville med, det har bar været naturligt, når vi jo begge har været med til at lave hende her

Men da jeg meldte mig til ammecafé, vidste jeg at det kom til at handle om bryster og mælk, så der sagde jeg til ham, han godt måtte blive hjemme

Han var også med til fødselsforberedelse, og senere da tøsen skulle forsøges vendes og dagen efter igen, da vi skulle snakke med narkoselæge... Han har altid med, også fordi jeg er faktisk, og er ked af at indrømme det, en dårlig lytter. Eller er jeg? Eller... Nej, han hører bare mange gange det, jeg ikke hører og omvendt

Tror jeg vil syns´, det var underligt ikke at ha´ Palle med, de gange vi skulle til JM og andet.

Men sådan er det bare herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Isabeau

Limya skriver:

Min forlovede er meget deltagende  i alt, og har været med fra start. Det hele er nyt og spændende for ham som det er for mig, så her kommer slet ingen diskution om han vil eller ikke vil: For det vil Han......Heldigt.

Nu skal vi til 2.jordmorbesøg på tirsdag den 22-09. og vi glæde os meget

MIt spørgsmål til jer kloge koner er:

Skal man til rundvisning på fødegangen eller er det noget man vælge selv. og i hvilke graviditetsuge er det man blive vist rund???

Limya 28,uge

Hej.

Min mand og jeg troede faktisk at vi blev vist rundt til fødselsforberedelsen, men det gjorde vi ikke. Der sad vi bare en sal alle sammen og hørte på 2 JM i 2 timer om mange ting, vi i forvejen vidste...

Det var først, da vi skulle op og snakke med narkoselægen, efter at ha´ fundet ud af, tøsen skulle ud ved kejsersnit, at vi fik en rundvisning på barselsgangen.

Jeg tror, man selv skal sige, at man vil se den. Jeg ville nemlig meget gerne og så den da heldgvis også - her i sidste uge. Det er nu meget rart at vide, hvor man kommer til at ligge henne....

Anmeld

16. september 2009

mor-til-vanessa

Limya skriver:

Min forlovede er meget deltagende  i alt, og har været med fra start. Det hele er nyt og spændende for ham som det er for mig, så her kommer slet ingen diskution om han vil eller ikke vil: For det vil Han......Heldigt.

Nu skal vi til 2.jordmorbesøg på tirsdag den 22-09. og vi glæde os meget

MIt spørgsmål til jer kloge koner er:

Skal man til rundvisning på fødegangen eller er det noget man vælge selv. og i hvilke graviditetsuge er det man blive vist rund???

Limya 28,uge

jeg tror det er noget man helt selv vælger om man vil har faktisk heller ikke styr på hvornår det er. men prøv at hører jordemoderen når du skal derhen. der er også sådan nogle ammeaftener man kan komme til....  der er vist en hel del man kan melde sig til, har jeg forstået. tror bare lidt det er mig, der ikke gider alt det der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.