Nysgerrige mig undre sig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2015

FruStolpe

Diosa85 skriver:

Og det har været gode oplevelser begge gange? 

Så god som en fødsel nu kan være.  For mig er det noget der skal overståes 

Men det har været super trygt begge gange ogdet var vigtigt for mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg har kun prøvet igangsættelse. Blev igangsat over 4 dage, 9 timers vestorm som endte i akut kejsersnit. Så jeg ville til hver en tid vælge selv at gå i gang. Min krop var slet ikke parat til at føde. Men jeg havde svangerskabsforgiftning så jeg havde ikke noget valg

Anmeld Citér

13. juli 2015

Snevejr84

Diosa85 skriver:

Som førstegangs fødende har jeg jo intet at sammenligne med og har nu flere gange set her og på andre forums kvinder der frygter igangsættelse. Hvorfor egentlig det? Er det vigtigste ikke bare at baby kommer ud? :-)
Jeg har ikke selv spekuleret over det så meget. Kun haft tanken om at jeg er mere bange for at gå i fødsel mens jeg står nede i supermarkedet eller sidder i bussen. Når man sættes i gang kommer det jo ikke som en overraskelse. Hvad siger i? :-)

Jo sener du bliver sat i gang jo bedre. Men du gør ikke kroppen en tjeneste jeg blev sat igang, efter 20 timer blev det akut k. Næste gang vil jeg vente. Men selvfølgelig ikke længere end hvad læger anbefaler

Anmeld Citér

13. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Diosa85 skriver:

Jeg krydser for at han melder sin ankomst af sig selv.  Jeg begynder ihvertfald at få et indblik i hvad folk helt vil. 

Men jeg er stadig ikke bange for en igangsættelse. Han kommer når han kommer.  

Jo tak. Skal nok give en opdatering når der sker noget. Men håber nu på at der lige går ihvertfald 2 uger endnu 

Du skal bestemt heller ikke være bange for aat blive sat igang Jeg havde faktisk en god fødsel sidst, selvom den var lidt langtrukken, nu er det nok mere fordi jeg ved at jeg har en datter der venter derhjemme, så jeg vil gerne det går lidt hurtigere denne gang, men jeg tager hellere en igangsættelse end at føde en kæmpe baby  

Ja krydser for at din, liiige bliver lidt længere derinde 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Diosa85 skriver:

Som førstegangs fødende har jeg jo intet at sammenligne med og har nu flere gange set her og på andre forums kvinder der frygter igangsættelse. Hvorfor egentlig det? Er det vigtigste ikke bare at baby kommer ud? :-)
Jeg har ikke selv spekuleret over det så meget. Kun haft tanken om at jeg er mere bange for at gå i fødsel mens jeg står nede i supermarkedet eller sidder i bussen. Når man sættes i gang kommer det jo ikke som en overraskelse. Hvad siger i? :-)

jeg har stemt igangsættelse...

da min datter skulle fødes fik jeg lov til at føde naturligt hvis muligt (den store er født ved akut kejsersnit 39+0). Jeg startede med veer om aftenen da jeg var 39+5 og nåede den 30 min lange biltur til sygehuset inden de gik i sig selv igen... hver aften i den næste uge måtte vi tage turen kun for at køre hjem igen 3-4 timer senere uden at der var sket noget...

Da jeg var 41+1 havde jeg kun åbnet mig 3 cm, så jordemoren bestemte at jeg skulle sættes igang... På 7½ time åbnede jeg mig yderligere 4 cm, så for mig var det bedst med igangsættelsen - også selvom det endte i kejsersnit igen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.