Jeg kan ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Ja vi får dem igen så snart sagen er afsluttet - men ingen ved om det er imorgen, om 1 måned, 6 måneder eller 1 år. 

Deres begrundelse for ikke kunne/måtte trække pengene tilbage er fordi det nu er en stor politisag hvor firmaet har anket sagen. Grunden til de ikke ville låne os dem er jo at de kender grunden til at vi skal låne og at ingen ved hvornår de får dem tilbage 

Hold da op en nederen bank

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hold da op en nederen bank

Dét kan vi godt blive enige om!

Anmeld Citér

11. juli 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Dét kan vi godt blive enige om!

Jeg ville prøve at snakke med en anden bank!!

Anmeld Citér

11. juli 2015

Jems

11. juli 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Meningen med denne tråd er egentlig bare at komme ud med nogen ting som jeg bliver meget deprimeret over snart. 

Lige nu er tingene meget svære herhjemme! Vores dankort er blevet misbrugt/hacket 

17.000 er der nuppet. Det vil sige at vores kontoer - opsparing, budget + løn nu er tomme. Det er anmeldt til politiet men det er åbenbart en større sag hvor over 100.000 mennesker er indvolveret for tilsammen et fem cifret millionbeløb! 

Det lyder så simpelt, men vi kan ikke bare få vores penge. For nu har firmaet anket sagen fordi "det ikke har deres hensigt at snyde nogen" så vi kan ikke få vores penge så længe sagen kører. 

Vi er næsten dagligt i kontakt med politiet, men de kan ikke gøre mere 

jeg er frustreret, jeg er gal og jeg er meget meget ked af det! 

Vi står og skal holde barnedåb på næste søndag med kun 481,- tilbage på kontoen. Og der skal også mad på bordet.

godt man stadig har sønnens mad i brysterne  

hvis du læste hertil, så tak. Jeg havde bare brug for at blive hørt :-( 

Årh en øv situation 

Hvor bor i? Måske jeg kan hjælpe med noget til barnedåben 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Årh en øv situation 

Hvor bor i? Måske jeg kan hjælpe med noget til barnedåben 

Ja det er så trættende og frusterende 

dåben bliver holdt ud, despossitum er betalt så det er bare resten der skal betales når vi er færdige. Om der er penge eller ej så det tages på beløbet, for vælger vi at aflyse skal vi alligevel betale det fulde beløb fordi det er med så kort varsel. Det var ellers meget sødt af dig, tusinde tak!! 

Anmeld Citér

11. juli 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Ja det er så trættende og frusterende 

dåben bliver holdt ud, despossitum er betalt så det er bare resten der skal betales når vi er færdige. Om der er penge eller ej så det tages på beløbet, for vælger vi at aflyse skal vi alligevel betale det fulde beløb fordi det er med så kort varsel. Det var ellers meget sødt af dig, tusinde tak!! 

Helt okay 

Håber der snart kommer styr på det

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Helt okay 

Håber der snart kommer styr på det

Endnu en gang tusinde tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.