Jeg kan ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.009 visninger
37 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2015

Anonym trådstarter

Meningen med denne tråd er egentlig bare at komme ud med nogen ting som jeg bliver meget deprimeret over snart. 

Lige nu er tingene meget svære herhjemme! Vores dankort er blevet misbrugt/hacket 

17.000 er der nuppet. Det vil sige at vores kontoer - opsparing, budget + løn nu er tomme. Det er anmeldt til politiet men det er åbenbart en større sag hvor over 100.000 mennesker er indvolveret for tilsammen et fem cifret millionbeløb! 

Det lyder så simpelt, men vi kan ikke bare få vores penge. For nu har firmaet anket sagen fordi "det ikke har deres hensigt at snyde nogen" så vi kan ikke få vores penge så længe sagen kører. 

Vi er næsten dagligt i kontakt med politiet, men de kan ikke gøre mere 

jeg er frustreret, jeg er gal og jeg er meget meget ked af det! 

Vi står og skal holde barnedåb på næste søndag med kun 481,- tilbage på kontoen. Og der skal også mad på bordet.

godt man stadig har sønnens mad i brysterne  

hvis du læste hertil, så tak. Jeg havde bare brug for at blive hørt :-( 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Bak

Anonym skriver:

Meningen med denne tråd er egentlig bare at komme ud med nogen ting som jeg bliver meget deprimeret over snart. 

Lige nu er tingene meget svære herhjemme! Vores dankort er blevet misbrugt/hacket 

17.000 er der nuppet. Det vil sige at vores kontoer - opsparing, budget + løn nu er tomme. Det er anmeldt til politiet men det er åbenbart en større sag hvor over 100.000 mennesker er indvolveret for tilsammen et fem cifret millionbeløb! 

Det lyder så simpelt, men vi kan ikke bare få vores penge. For nu har firmaet anket sagen fordi "det ikke har deres hensigt at snyde nogen" så vi kan ikke få vores penge så længe sagen kører. 

Vi er næsten dagligt i kontakt med politiet, men de kan ikke gøre mere 

jeg er frustreret, jeg er gal og jeg er meget meget ked af det! 

Vi står og skal holde barnedåb på næste søndag med kun 481,- tilbage på kontoen. Og der skal også mad på bordet.

godt man stadig har sønnens mad i brysterne  

hvis du læste hertil, så tak. Jeg havde bare brug for at blive hørt :-( 

til dig... Lyder virkelig hårdt og uretfærdigt! Har desværre ingen gode råd.

Anmeld Citér

11. juli 2015

SandraXOXO

Sikke noget svineri!!  Kan banken ikke låne jer pengene indtil sagen er afsluttet og i får jeres penge igen? Min bror blev udsat for noget lign engang, og banken lånte ham bare pengene indtil der faldt dom i sagen og han fik dem igen. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

til dig... Lyder virkelig hårdt og uretfærdigt! Har desværre ingen gode råd.

Tusinde tak 

Det gør heller ikke spor. Jeg er bare glad over at du tog dig tid til at læse. Nogen gange er det rart bare at blive hørt!

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Sikke noget svineri!!  Kan banken ikke låne jer pengene indtil sagen er afsluttet og i får jeres penge igen? Min bror blev udsat for noget lign engang, og banken lånte ham bare pengene indtil der faldt dom i sagen og han fik dem igen. 

Banken kan ikke hjælpe. Vi spurgte om de ikke bare kunne trække pengene tilbage men det må de ikke så længe politiet er indover  

Anmeld Citér

11. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Idioter altså.

min kæreste prøvede noget ligene for nogle år. Heldigvis fik han sine penge tilbage indenfor 2 mdr'er.

ku i ik bede gæsterne om at tage nogle forskellige retter med, hvis i forklarede dem sagen? Vh stine

Anmeld Citér

11. juli 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Banken kan ikke hjælpe. Vi spurgte om de ikke bare kunne trække pengene tilbage men det må de ikke så længe politiet er indover  

Sikke en lortesituation  hvor er det synd for jer. Pisse lorte forbrydere! Håber i snart får jeres penge. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Idioter altså.

min kæreste prøvede noget ligene for nogle år. Heldigvis fik han sine penge tilbage indenfor 2 mdr'er.

ku i ik bede gæsterne om at tage nogle forskellige retter med, hvis i forklarede dem sagen? Vh stine

Det er sådan noget svineri og man føler sig så magtesløs! 

Vi holder dåben ude. Depositummet er betalt for længst så hvis vi aflyser nu skal vi stadig betale det fulde beløb fordi det er med så kort varsel. 

Heldigvis kommer der jo børnepenge næste mandag, men de ryger jo bare til hullet på kontoen 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Sikke en lortesituation  hvor er det synd for jer. Pisse lorte forbrydere! Håber i snart får jeres penge. 

Ja det er forfærdelig og økonomi er bare noget man kan blive depressiv over. Især når man nu ikke selv er herre over situationen.

tusinde tak. Vi håber også 

Anmeld Citér

11. juli 2015

JH12

Det lyder fuldstændig urimeligt. 

Ville ikke smutte igen uden at sende et kram afsted.  Håber snart i kan få jeres penge igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.