Jeg kan ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Det lyder fuldstændig urimeligt. 

Ville ikke smutte igen uden at sende et kram afsted.  Håber snart i kan få jeres penge igen. 

Tusinde tusinde tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

ung-mor-2014

Du får lige et  i denne svære tid, håber på det bedste for jer

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Du får lige et  i denne svære tid, håber på det bedste for jer

Tusinde tak! 

Det betyder så meget altså ! 

Anmeld Citér

11. juli 2015

1990h

Bankerne plejer at dække den slags mod et mindre beløb 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Meandu

Anonym skriver:

Tusinde tak! 

Det betyder så meget altså ! 

Da det samme skete for mine forældre fik de penge tilbage af bankens forsikring. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Meandu skriver:

Da det samme skete for mine forældre fik de penge tilbage af bankens forsikring. 

Så længe det er så stor en politisag må de ikke

det siges at over 100.000 mennesker er involveret og det omhandler et 5 cifret millionbeløb 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Kløver

11. juli 2015

Tiggi

Godt være at banken ikke må trække pengene tilbage, men de må vel gerne give jer et lån til at dække jeres omkostninger? Vil jo være en minimal rente i får ud af det hvis i bare betaler tilbage inden for et par måneder

Anmeld Citér

11. juli 2015

tarkoflen

Hvis l bor i nærheden af mig vil jeg godt smide ingredienser forbi til en gang aftensmad, så er der da lidt at gøre med den vej. Ved godt det ikke er meget men lidt har vel også ret. 

Det er en røv situation og jeg forstår slet ikke at banken ikke vil låne jer pengene når pengene er trukket uden l har kunne gøre noget! Har l sagt til banken at l skal holde dåb?

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis l bor i nærheden af mig vil jeg godt smide ingredienser forbi til en gang aftensmad, så er der da lidt at gøre med den vej. Ved godt det ikke er meget men lidt har vel også ret. 

Det er en røv situation og jeg forstår slet ikke at banken ikke vil låne jer pengene når pengene er trukket uden l har kunne gøre noget! Har l sagt til banken at l skal holde dåb?

Hvor er du sød. Men det behøver du ikke 

der er sgu altid lidt mad i fryseren man kan bikse lidt sammen.

ja, banken ved godt vi skal holde dåb. Men de ved jo også at det er en stor sag som kan trække i langdrag, derfor ved de jo også at det ikke er sikkert at vi/de får pengene forløbigt.. Desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.