Gratis babypakker, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2015

sulo

mikala88 skriver:

Jeg kunne ikke se hvordan jeg fik fra Libero. Jeg fik til mit første barn, men synes jeg læste mig til at de ikke havde dem mere. Hvordan fik du fat i en?

Ved at gå ind på Liberos hjemmeside, som frunielsen fortæller har de ikke selve pakken længere men kun en pakke start bleer, jeg fik også pakken til mit første barn for 2 år siden, så det er ikke længe siden de har lavet det om.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Kort efter Nf scanningen tror jeg der var at jeg hentede dem. 

Oki, så er det nok logisk jeg allerede har lyst til at hente dem 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Babydrøm

Olaf skriver:

Kan jeg godt forstår, første gang hentede jeg også alt der var gratis men der er en masse jeg aldrig brugte som bare røg ud igen  

Oki, det giver jo mening, men glæder mig til at få dem og se hvad vi kan bruge 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Babydrøm

FruNielsen81 skriver:

Jeg er i samme "båd" som dig.... Vil heeeelt vildt gerne ente hvad der hentes kan... Er 16+3 idag så næsten ligeså langt henne som dig.... Har dog besluttet at vente til efter august, når jeg har været til MD og ultralyds scanning... Har nemlig stadig lidt svært ved at tro at jeg endelig efter 10 år er gravid...  Og så bliver jeg sygemeldt fra sidst i august pga at jeg er gravid m tvillinger....

nogle der ved om man får "dobbelt op" når man venter tvillinger? Ikke at jeg bare vil plukke og rave til mig.... Men ku man nogle steder få en til hver ville det jo være skønt 

Stort tillykke, hvor fantastisk og med tvillinger  

hihi lige præcis  det et jo spændende at se hvad de indeholder Tror også vi venter til efter MD, den skal vi til i slut juli, så henter nok pakkerne i ferien derefter  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Benjamins'mor

Første gang ca. halvvejs. Anden gang tæt på termin. 

Bilka/Føtex kan man få den fra libero. 

Rema 1000. 

Matas hvis man er medlem af club Matas. 

Nogen steder kan man også få på apoteket har jeg læst. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

A. Nonymsen

FruNielsen81 skriver:

Jeg er i samme "båd" som dig.... Vil heeeelt vildt gerne ente hvad der hentes kan... Er 16+3 idag så næsten ligeså langt henne som dig.... Har dog besluttet at vente til efter august, når jeg har været til MD og ultralyds scanning... Har nemlig stadig lidt svært ved at tro at jeg endelig efter 10 år er gravid...  Og så bliver jeg sygemeldt fra sidst i august pga at jeg er gravid m tvillinger....

nogle der ved om man får "dobbelt op" når man venter tvillinger? Ikke at jeg bare vil plukke og rave til mig.... Men ku man nogle steder få en til hver ville det jo være skønt 

Jeg har været gravid med tvillinger, det endte dog ikke lykkeligt, men mener at man nogle steder kan få to, g andre steder ikke. Det er bare at spørge dem

Anmeld Citér

10. juli 2015

Babydrøm

Benjamins'mor skriver:

Første gang ca. halvvejs. Anden gang tæt på termin. 

Bilka/Føtex kan man få den fra libero. 

Rema 1000. 

Matas hvis man er medlem af club Matas. 

Nogen steder kan man også få på apoteket har jeg læst. 

Oki

Tak det lyder godt  

Anmeld Citér

7. maj 2018

lkhlkh

Babydrøm skriver:

Hejsa 

Jeg er bare nysgerrig, hvornår bestilte og hentede I de gratis babypakker? Hvor langt var I henne?  

Hvor mange steder kan man få dem?  

Hej,

Der er flere sider på nettet hvor der er lavet et overblik over alle gratis babypakker, mange af siderne guider dig også til hvordan du bestiller og hvornår du kan bestille.

Eksempel disse 2 sider:

Gratis-babypakke.dk
Babypakker.com

Vi bestilte de fleste lige før fødsel, jeg mener også at vilkårene for bestilling af de fleste babypakker er at man skal bestille dem før man føder og aller senest få uger efter.

Jeg vil dog også anbefale at i ikke bestiller alle de babypakker man kan, for det man får i babypakkerne er ofte kun til helt små babyer, og henter man for mange får man derfor ikke brug for det hele.

God fornøjelse! :-)

Anmeld Citér

7. maj 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg bestilte da jeg ca var 21-22 uger henne og jeg hentet ca 1-2 uger efter. Nu er jeg 24+0 idag. Og mangler 2 som skal hentes i en anden by da de butikker ikke er i den by jeg bor. 

Har bestilt fra. 

Lidl

rema1000 

matas

fakta

libero 

babysam

name it

Anmeld Citér

7. maj 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
FN skriver:

Jeg var ret hurtigt ude! Omkring uge 16 - ku ikke vente  Og jeg har benyttet mig af alle gratispakker for ar få så mange vareprøver som muligt for at vurdere hvad der dur for os. Var i matas, lidl, rema 1000, babysam, aldi, apoteket og fik et par ble-prøver tilsendt, husker ikke hvorfra 

Hvor kan man bestille gratis babypakke fra apoteket?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.