Gratis babypakker, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Der er en hjemmeside hvor alle bankpakker er samlet på. Mener faktisk bare den hedder gratisbabypakker.dk. 

Jeg hentede dem jeg kunne tidligt. Men babysam har regel for at man tidligst kan hente 3 mdr før termin. 

Jeg har personligt selv fået fra rema1000 2 gange, Gyldendals børnebogklub (den er dog ikke gratis skal man være opmærksom på) babysam 2 gange, og Matas. 

Oki det tjekker jeg  

Hvor tidligt? Oki så venter vi bare med babysam  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Babydrøm

sulo skriver:

Jeg hentede den første fra libero for 14 dage siden, og den fra rema i dag, har bestilt fra Lidl også, jeg er 25+, sidste graviditet hentede jeg et par uger før

Oki lyder godt, prøver også at være tålmodig, men lidt svært hihi  

Anmeld Citér

8. juli 2015

FN

Babydrøm skriver:

Hihi det synes jeg heller ik rigtig jeg kan   Er jo spændt på pakkerne  Jeg er 16+5 idag  

Det tænker jeg også vi vil, for at prøve hvad der duer for os 

Lyder godt 

På det tidspunkt i min graviditet var jeg ude, så ta du bare afsted 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Babydrøm

FN skriver:

På det tidspunkt i min graviditet var jeg ude, så ta du bare afsted 

Hihi overvejer det også  Men forsøger at vente lidt  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

EBK skriver:

Det forstår jeg ikke at du har samvittighed til. 

Det er jo netop derfor, at flere og flere af de her pakker bliver nedlagt, fordi folk hamstrer.

Synes slet ikke det er i orden 

Jamen det er da bare i orden at du ikke synes det er i orden. Det rører mig sådan set ikke det mindste. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Oki det tjekker jeg  

Hvor tidligt? Oki så venter vi bare med babysam  

Kort efter Nf scanningen tror jeg der var at jeg hentede dem. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Olaf

Babydrøm skriver:

Det kan jeg godt forstå Hihi tror slet ik jeg kan vente så længe  Vil gerne prøve de forskellige ting for at se hvad der virker for os 

Kan jeg godt forstår, første gang hentede jeg også alt der var gratis men der er en masse jeg aldrig brugte som bare røg ud igen  

Anmeld Citér

9. juli 2015

mikala88

sulo skriver:

Jeg hentede den første fra libero for 14 dage siden, og den fra rema i dag, har bestilt fra Lidl også, jeg er 25+, sidste graviditet hentede jeg et par uger før

Jeg kunne ikke se hvordan jeg fik fra Libero. Jeg fik til mit første barn, men synes jeg læste mig til at de ikke havde dem mere. Hvordan fik du fat i en?

Anmeld Citér

9. juli 2015

Jn81

Babydrøm skriver:

Hihi overvejer det også  Men forsøger at vente lidt  

Jeg er i samme "båd" som dig.... Vil heeeelt vildt gerne ente hvad der hentes kan... Er 16+3 idag så næsten ligeså langt henne som dig.... Har dog besluttet at vente til efter august, når jeg har været til MD og ultralyds scanning... Har nemlig stadig lidt svært ved at tro at jeg endelig efter 10 år er gravid...  Og så bliver jeg sygemeldt fra sidst i august pga at jeg er gravid m tvillinger....

nogle der ved om man får "dobbelt op" når man venter tvillinger? Ikke at jeg bare vil plukke og rave til mig.... Men ku man nogle steder få en til hver ville det jo være skønt 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Jn81

mikala88 skriver:

Jeg kunne ikke se hvordan jeg fik fra Libero. Jeg fik til mit første barn, men synes jeg læste mig til at de ikke havde dem mere. Hvordan fik du fat i en?

Det "eneste" jeg ku se man fik fra libero var en pakke newborn bleer... Der meldte man bare termins dato på deres hjemmeside... Og så kan den hentes i bla Føtex.... Jeg har dog hentet lige præsic denne da de sendte påmindelser SMS hele tiden med at tiden snart udløb... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.