Gratis babypakker, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.500 visninger
35 svar
24 synes godt om
8. juli 2015

Babydrøm

Hejsa 

Jeg er bare nysgerrig, hvornår bestilte og hentede I de gratis babypakker? Hvor langt var I henne?  

Hvor mange steder kan man få dem?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

FN

Babydrøm skriver:

Hejsa 

Jeg er bare nysgerrig, hvornår bestilte og hentede I de gratis babypakker? Hvor langt var I henne?  

Jeg var ret hurtigt ude! Omkring uge 16 - ku ikke vente  Og jeg har benyttet mig af alle gratispakker for ar få så mange vareprøver som muligt for at vurdere hvad der dur for os. Var i matas, lidl, rema 1000, babysam, aldi, apoteket og fik et par ble-prøver tilsendt, husker ikke hvorfra 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Olaf

Jeg har hentet to, og har termin om 2,5 uge 

jeg ville lige se om jeg havde brug for dem inden jeg hentede dem, da det jo er gratis og Ville ikke bare hente dem hvis jeg ikke havde brug for dem  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Hejsa 

Der er en hjemmeside hvor alle bankpakker er samlet på. Mener faktisk bare den hedder gratisbabypakker.dk. 

Jeg hentede dem jeg kunne tidligt. Men babysam har regel for at man tidligst kan hente 3 mdr før termin. 

Jeg har personligt selv fået fra rema1000 2 gange, Gyldendals børnebogklub (den er dog ikke gratis skal man være opmærksom på) babysam 2 gange, og Matas. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

sulo

Jeg hentede den første fra libero for 14 dage siden, og den fra rema i dag, har bestilt fra Lidl også, jeg er 25+, sidste graviditet hentede jeg et par uger før

Anmeld Citér

8. juli 2015

Nettemor

Diosa85 skriver:

Der er en hjemmeside hvor alle bankpakker er samlet på. Mener faktisk bare den hedder gratisbabypakker.dk. 

Jeg hentede dem jeg kunne tidligt. Men babysam har regel for at man tidligst kan hente 3 mdr før termin. 

Jeg har personligt selv fået fra rema1000 2 gange, Gyldendals børnebogklub (den er dog ikke gratis skal man være opmærksom på) babysam 2 gange, og Matas. 

Hvorfor 2 gange fra nogle af stederne?

Anmeld Citér

8. juli 2015

Diosa85

Nettemor skriver:

Hvorfor 2 gange fra nogle af stederne?

Fordi de ikke noterede at jeg havde hentet i babysam og Rema1000 så gik bed og hentede igen på samme bestilling. 

Med har stadig ikke noteret i Rema1000 så kan i teorien hente igen der. Det gør jeg dog ikke

Anmeld Citér

8. juli 2015

Babydrøm

FN skriver:

Jeg var ret hurtigt ude! Omkring uge 16 - ku ikke vente  Og jeg har benyttet mig af alle gratispakker for ar få så mange vareprøver som muligt for at vurdere hvad der dur for os. Var i matas, lidl, rema 1000, babysam, aldi, apoteket og fik et par ble-prøver tilsendt, husker ikke hvorfra 

Hihi det synes jeg heller ik rigtig jeg kan   Er jo spændt på pakkerne  Jeg er 16+5 idag  

Det tænker jeg også vi vil, for at prøve hvad der duer for os 

Lyder godt 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Babydrøm

Olaf skriver:

Jeg har hentet to, og har termin om 2,5 uge 

jeg ville lige se om jeg havde brug for dem inden jeg hentede dem, da det jo er gratis og Ville ikke bare hente dem hvis jeg ikke havde brug for dem  

Det kan jeg godt forstå Hihi tror slet ik jeg kan vente så længe  Vil gerne prøve de forskellige ting for at se hvad der virker for os 

Anmeld Citér

8. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Diosa85 skriver:

Fordi de ikke noterede at jeg havde hentet i babysam og Rema1000 så gik bed og hentede igen på samme bestilling. 

Med har stadig ikke noteret i Rema1000 så kan i teorien hente igen der. Det gør jeg dog ikke

Det forstår jeg ikke at du har samvittighed til. 

Det er jo netop derfor, at flere og flere af de her pakker bliver nedlagt, fordi folk hamstrer.

Synes slet ikke det er i orden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.