Hvad dælen skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2015

silassui

Anonym skriver:

Også når det er VUC?

ja og det en ungdoms ude så du skal ikke bruge klip el noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Monski

Anonym skriver:

hej

jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid med termin i marts 2016... men nu er jeg i syv sind om hvad jeg gør med skole... min skole starter op igen i slutningen af august... og så føder jeg 2 måneder før læseferien starter... jeg får intet SU i august fordi forløbet starter op efter d. 20. august

jeg har overvejet at tage det skole som jeg kan nå og så gå på barsel når jeg skal da jeg lige er kommet ud med gode karakterer... men hvad så med penge under barsel??

har også overvejet at droppe skolen til min barsel stopper og så søge kontanthjælp og så søge et job som jeg kan ha indtil barsel

har også overvejet at tage den undervisning jeg kan på skolen indtil barsel og så gå over på fjernundervisning og så sørge for at mætte baby så min mand kun lige skal holde øje udenfor eksamenslokalet mens jeg er inde

hvad ville i gøre??

Du kan få dobbelt su i 6 måneder fra su har født og i de 6 måneder behøver du ikke været studieaktiv, men må gerne �� 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

ja og det en ungdoms ude så du skal ikke bruge klip el noget

Super tak

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Du kan få dobbelt su i 6 måneder fra su har født og i de 6 måneder behøver du ikke været studieaktiv, men må gerne �� 

Nice

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.