Hvad dælen skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Jems skriver:

Hej med dig ☺ tror ikke jeg har svaret men har selv en søn på 3 år og vil gerne have Nr 2 men jeg overvejer meget kraftigt at benytte E-learning måske det var en mulighed for dig også 

Det er fjernundervisning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Det er selvfølgelig individuelt, men hvis du føder i marts, vil barnet være ca 10 måneder i januar. Jeg startede på studie igen da min dreng var omkring 10 måneder. Det fungerede helt perfekt. De fleste børn dier ikke i løbet af dagen når de er så gamle. Hvis I føler det er lidt for tidligt at starte i institution eller det ikke er muligt at få en plads, kunne din mand/kæreste tage barsel et par måneder.

Ville det være en mulighed rent logistisk i forhold til skolen?

Det ville bestemt være en mulighed.. Det var det med SU-klip.. Ikke?

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Synes du skal høre på skolen om den sidste forslag du selv kommer med er mulig

jeg begyndte på skole da jeg var 24+2 og gik på barsel samme uge som jeg havde termin, da de ønskede jeg var der så meget som muligt, de var heldigvis meget large omkring det hele hvilket det jo også kræver, da jeg var ca 35+ var jeg hjemme af og til pga jeg fik alt for mange plukveer til at være i skole, og jeg vandrede rundt i klassen midt i undervisningen op til flere gange, men lærene sagde jeg måtte gå rundt så meget jeg ville bare jeg ikke snakkede xD

ja så egentlig kan du bare spørge om mere hvis du vil

det skal lige siges jeg også kom til eksamen da lille pigen næsten var 1 måned, jeg ammede inden jeg tog afsted så kom kæresten med hende da han skulle op efter mig også ammede jeg igen da jeg var færdig

Wow.. Sikke da en power du har.. Det er da et puslespil som skal gå op.. Vi venter nummer 3 så det skal virkelig gå op for os.. Desværre er skolen gået på ferie og studievejlederne kommer først tilbage d. 30. Juli.. Overvejer at skippe dansk niveau D da jeg lige er kommet ud med 10 og 12 i dansk D.. Det er kun engelsk og matematik som jeg ønsker at forbedre.. Men hvor mange timer skal man ha om ugen for at være berettiget til SU?

Anmeld Citér

4. juli 2015

Fremad

Anonym skriver:

Wow.. Sikke da en power du har.. Det er da et puslespil som skal gå op.. Vi venter nummer 3 så det skal virkelig gå op for os.. Desværre er skolen gået på ferie og studievejlederne kommer først tilbage d. 30. Juli.. Overvejer at skippe dansk niveau D da jeg lige er kommet ud med 10 og 12 i dansk D.. Det er kun engelsk og matematik som jeg ønsker at forbedre.. Men hvor mange timer skal man ha om ugen for at være berettiget til SU?

Hvis du allerede har et niveau eks dansk d, må man ikke tag det igen... Heller ikke på ny uddannelse....

Bare så du ikke regner timer med du ikke kan få :-) 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Hvis du allerede har et niveau eks dansk d, må man ikke tag det igen... Heller ikke på ny uddannelse....

Bare så du ikke regner timer med du ikke kan få :-) 

Det er jeg ellers skrevet op til og har betalt for det.. Og min studievejleder er også min dansklærer

Anmeld Citér

4. juli 2015

Fremad

Det er jeg ellers skrevet op til og har betalt for det.. Og min studievejleder er også min dansklærer

Så har hun lavet en brøler... Jeg ville rigtig gerne tag min om jeg tog i sin tid, da jeg er ny opdaget ordblind og fik ret lav karakter....

Det må jeg ikke,du må tag et niveau højere men aldrig det samme som du har taget en gang..

Du må evt tag det hvis det ikke hedder det samme, min hg hedder eksempelviss samfundlære så jeg skal tag samfund om da det på hf hedder samfundsfag...

du kan muligvis få lov at tag den igen men den er ikke Su berettet og du må ikke tag eksamen men kun følge undervisningen 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Så har hun lavet en brøler... Jeg ville rigtig gerne tag min om jeg tog i sin tid, da jeg er ny opdaget ordblind og fik ret lav karakter....

Det må jeg ikke,du må tag et niveau højere men aldrig det samme som du har taget en gang..

Du må evt tag det hvis det ikke hedder det samme, min hg hedder eksempelviss samfundlære så jeg skal tag samfund om da det på hf hedder samfundsfag...

du kan muligvis få lov at tag den igen men den er ikke Su berettet og du må ikke tag eksamen men kun følge undervisningen 

Det burde de da ha informeret mig om 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Jems

Anonym skriver:

Det er fjernundervisning?

Ja det er så..

Anmeld Citér

6. juli 2015

silassui

Anonym skriver:

utroligt... 64 har set men ingen har svaret

jamen du kan få du under barsel og starte der fra hvor du gik på barsel når barslen er slut..

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

jamen du kan få du under barsel og starte der fra hvor du gik på barsel når barslen er slut..

Også når det er VUC?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.