Opbevaring af bleer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2015

Sprit25

Rockertand skriver:

Har du det bedre nu? Dejligt at du lige kunne komme af med noget surhed, så håber jeg, at din dag bliver bedre 

Har du det bedre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Rockertand skriver:

Fuldstændig og 100% ærligt nej, mine 3 børn har aldrig prøvet mere end max. 2 gange, så var den forstået, og så kravlede man videre til noget, man godt måtte pille ved - og nej, vi hverken råber eller tager fat i barnet, det er nok med et meget bestemt nej og måske lige et bestemt ansigtsudtryk, hvis man drister sig til at prøve igen.

Vi har nu heller aldrig haft bøvl med vores pige, men tror snarere det er noget personlighed fremfor vores blikke. Det eneste hun ikke kan holde mallerne fra er lillebrors ting - men det er så først nu hun er 3 år.

Nu bliver det spændende om nogle måneder når lillebror begynder at kravle - synes allerede nu jeg fornemmer et noget mere aktivt & nysgerrigt barn, så det kan være vi skal til at pakke ting væk.

Anmeld Citér

4. juli 2015

modesty

Rockertand skriver:

Konsekvensen består i, at vi aldrig afviger fra et nej, så der er ikke grund til at tro andet, og derfor er der heller ikke grund til at plage/blive ved med at forsøge, afgørelsen står ved magt.

Som eksempel har vi et vennepar, som opdrager meget anderledes, og deres børn bliver ved, selvom både mor og far har sagt nej, fordi de ved, at når de har spurgt omkring 10 gange, så får de lov.

Ja, jeg kan så fortælle dig at der er mange forældre der er lige så konsekvente som jer, og stadig har børn der ikke gør hvad der bliver sagt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.