Opbevaring af bleer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.261 visninger
22 svar
51 synes godt om
3. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jer uden puslebord, hvordan opbevarer I bleerne?

Pt står de i stuen herhjemme, da det også er her vi skifter, men jeg har altså en bandit på 1 år der synes at det sjoveste i verden det er da at sprede alle bleerne udover hele stuen..
Så jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg kan opbevare dem så jeg undgår at hun får fingrene i dem på den måde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Sprit25

Vi har dem på en hylde over vores puslebord 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Rockertand

MummiT skriver:

Pt står de i stuen herhjemme, da det også er her vi skifter, men jeg har altså en bandit på 1 år der synes at det sjoveste i verden det er da at sprede alle bleerne udover hele stuen..
Så jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg kan opbevare dem så jeg undgår at hun får fingrene i dem på den måde

Herhjemme er der aldrig - og bliver heller aldrig - flyttet ting væk, vi har et magisk ord, der hedder "nej", det virker sjovt nok 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Sprit25

Rockertand skriver:

Herhjemme er der aldrig - og bliver heller aldrig - flyttet ting væk, vi har et magisk ord, der hedder "nej", det virker sjovt nok 

Og det virker ALTID!!! I har aldrig måtte f.eks pakke tøj i en taske igen fordi barnet har taget det op? Spændende

Anmeld Citér

3. juli 2015

Masig

MummiT skriver:

Vi har puslebord på drengens værelse, men bleerne ligger i en kurv på tøjreolen ved siden af... så er der ingen pilfingre der kan få fat i dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. juli 2015

Rockertand

Sprit25 skriver:

Og det virker ALTID!!! I har aldrig måtte f.eks pakke tøj i en taske igen fordi barnet har taget det op? Spændende

Fuldstændig og 100% ærligt nej, mine 3 børn har aldrig prøvet mere end max. 2 gange, så var den forstået, og så kravlede man videre til noget, man godt måtte pille ved - og nej, vi hverken råber eller tager fat i barnet, det er nok med et meget bestemt nej og måske lige et bestemt ansigtsudtryk, hvis man drister sig til at prøve igen.

Anmeld Citér

3. juli 2015

TNBC

MummiT skriver:

Hvad med kurv med låg eller en kasse, hun ikke kan åbne? Hvis  i ikke har en hylde at sætte  dem på. 

Lillepigen jeg passede tog dem også ud, men hun lærte at lægge dem på plads igen, ligesom alt andet hun hev ud fra puslebordet 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Sprit25

Rockertand skriver:

Fuldstændig og 100% ærligt nej, mine 3 børn har aldrig prøvet mere end max. 2 gange, så var den forstået, og så kravlede man videre til noget, man godt måtte pille ved - og nej, vi hverken råber eller tager fat i barnet, det er nok med et meget bestemt nej og måske lige et bestemt ansigtsudtryk, hvis man drister sig til at prøve igen.

Nåh så I må sige det flere gange. Du fik det til at lyde som om første gang var det fattet

Anmeld Citér

3. juli 2015

FruStolpe

MummiT skriver:

Hmmm hvad med en puffer med opbevaring?  

Så er der ble-plads plus en ekstra siddeplads 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Rockertand

Sprit25 skriver:

Nåh så I må sige det flere gange. Du fik det til at lyde som om første gang var det fattet

Det er skam også flest gange, vi kun behøver sige det een gang, men hvis det er meget nyt og spændende (f.eks. første gang man er mobil nok til at nå en potteplante), så kan det godt være, at vi skal sige det 2 gange, men så er det også det.

Vi er meget bestemte og meget kærlige forældre, og vi tror 100% på konsekvens, og stort set alle konfrontationer kan løses med at få øjenkontakt med barnet og tage en snak på deres niveau (når de forstår, hvad man siger), og ja, vi starter tidligt med denne kontakt.

Jeg fornemmer, at du er skeptisk, og det er din ret, jeg er også skeptisk overfor, hvorfor nogle børn (ikke TS) bliver ved og ikke respekterer et nej.

Værst af alt er dog, når forældre ikke siger nej, men i stedet vælger at aflede, de værste forældre vi kender, bruger denne metode med enormt utilpassede børn til følge, så selvsagt tror jeg ikke på denne metode, men det er jo op til een selv, hvad man vælger, vi har i hvert fald valgt rigtigt for vores familie.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.