Ægudtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

oo

lisbeth2910 skriver:

Jeg er bare så nervøs for at det ikke lykkedes. Kan mærke at jeg snart ikke kan rumme flere nedturer, behandlinger mv. Så det skal sku bare lykkedes. Ville ønske jeg kunne falde i søvn og vågne på lørdag med en positiv test i hånden

Det hjælper heller ikke på håbet og humøret at en af børnene på mit arbejde, i dag slog mig meget hårdt i maven. :-(

Lisbeth

åh for syv sytten da oss!

jeg krydser stadig arme og ben for at der ligger en lille fisk i din mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg er bare så nervøs for at det ikke lykkedes. Kan mærke at jeg snart ikke kan rumme flere nedturer, behandlinger mv. Så det skal sku bare lykkedes. Ville ønske jeg kunne falde i søvn og vågne på lørdag med en positiv test i hånden

Det hjælper heller ikke på håbet og humøret at en af børnene på mit arbejde, i dag slog mig meget hårdt i maven. :-(

Lisbeth

Øv da også  Skal gøre alt hvad jeg kan og sende masser af positive tanker og  i din retning....du fortjener så meget at være gravid efter alt det du og din mand har været igennem.

KRAM Dorthe

Anmeld

14. september 2009

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Øv da også  Skal gøre alt hvad jeg kan og sende masser af positive tanker og  i din retning....du fortjener så meget at være gravid efter alt det du og din mand har været igennem.

KRAM Dorthe

Tak hvor er i søde. Jeg håber virkelig også bare. Synes sku vi fortjener det.

Synes lige jeg vil dele en lille historie med jer.

I lørdags sad jeg og snakkede med min mor om alt det her behandlingshalløj, opture, nedture og så selvfølgelig den største gevinst af dem alle - Amalie.
Min mor fortæller mig så at hun synes at jeg skal vide at mange (de har en kæmpe vennekreds som alle har kendt hinanden siden de var  i starten af tyverne)af deres venner beundrer mig (og Carsten) for den måde vi er forældre på. Min mor siger så også at hun virklig synes at vi skulle vide, at hun mente vi bare var verdens bedste forældre, og at det helt klart var vores kæmpe indsats der var skyld i at vores datter er meget langt fremme i skoene med alt. Og at det er fordi vi giver os så meget tid til hende, og snakker meget med hende at hun bare snakker rigtig rigtig godt.  Så sluttede hun lige af med at sige, at hun synes verden var meget meget uretfærdig, og hvis nogen fortjente at få flere børn så var det os. Hold kæft hvor jeg tuede, Ved godt hun er lidt farvet af at være min mor men alligevel. Store ord fra en man virklig beundrer.

Lisbeth 

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

I lørdags sad jeg og snakkede med min mor om alt det her behandlingshalløj, opture, nedture og så selvfølgelig den største gevinst af dem alle - Amalie.
Min mor fortæller mig så at hun synes at jeg skal vide at mange (de har en kæmpe vennekreds som alle har kendt hinanden siden de var  i starten af tyverne)af deres venner beundrer mig (og Carsten) for den måde vi er forældre på. Min mor siger så også at hun virklig synes at vi skulle vide, at hun mente vi bare var verdens bedste forældre, og at det helt klart var vores kæmpe indsats der var skyld i at vores datter er meget langt fremme i skoene med alt. Og at det er fordi vi giver os så meget tid til hende, og snakker meget med hende at hun bare snakker rigtig rigtig godt.  Så sluttede hun lige af med at sige, at hun synes verden var meget meget uretfærdig, og hvis nogen fortjente at få flere børn så var det os. Hold kæft hvor jeg tuede, Ved godt hun er lidt farvet af at være min mor men alligevel. Store ord fra en man virklig beundrer.

Lisbeth 

Ja det var da dejlige ord  
Hvor er det også bare vigtigt, at være omgivet af kærlige mennesker der støtter én når man allermest har brug for det.
Din mor ser jo også magtesløst på fra første række og kan mærke din smerte og frustration og vil bare dit bedste.
Skønt, at du har sådan en dejlig mor

....Det skal bare lykkes denne gang...basta!!

Anmeld

14. september 2009

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

Lisbeth

Uha, det kender jeg godt. Vi har nogle venner der har en søn, som var vildt voldsom. Han gav mig en rigtig mavepumper under et af vore forsøg. Hans mor blev forfærdet da jeg løftede ham væk og sagde hårdt til ham at nu var det nok. Da hun så fik at vide hvorfor stortudede staklen... Hun kunne jo godt se hvorfor han bare måtte stoppe nu!! Han overfaldt alle der kom på besøg på den måde en overgang. Han synes det var morsomt og forstod ikke at det ikke kun gjorde ondt men for mig kunne have andre konsekvenser. Så de lærte sønnen hurtigt at det bare ikke er ok... De planlagde også en til, så hun ville jo have samme problemstilling..

Gud hvor jeg håber det er lykkens gang for os begge to!!!

Lene

Anmeld

15. september 2009

oo

lisbeth2910 skriver:

Lisbeth 

jeg kan godt forstå du tudede, det var da rigtig dejligt at få at vide. Jeg kan forestille mig, at man kan ende med at blive fantastiske forældre når man venter i mange år på at blive det. Herhjemme er opdragelse og valg osv i hvert fald blevet diskuteret om og om igen og man blir jo hele tiden ældre og indser et par ting, så hele forældrerollen er blevet debatteret og overvejet en hel del (i forhold til så mange andre som blir gravide med det samme og som ikke når at have samme mængde tid til forberedelse).

Jeg håber sådan det er lykkedes for dig, på trods af slaget i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.