dorthemus skriver:
Øv da også
Skal gøre alt hvad jeg kan og sende masser af positive tanker og 

i din retning....du fortjener så meget at være gravid efter alt det du og din mand har været igennem.
KRAM Dorthe
Tak hvor er i søde. Jeg håber virkelig også bare. Synes sku vi fortjener det.
Synes lige jeg vil dele en lille historie med jer.
I lørdags sad jeg og snakkede med min mor om alt det her behandlingshalløj, opture, nedture og så selvfølgelig den største gevinst af dem alle - Amalie.
Min mor fortæller mig så at hun synes at jeg skal vide at mange (de har en kæmpe vennekreds som alle har kendt hinanden siden de var i starten af tyverne)af deres venner beundrer mig (og Carsten) for den måde vi er forældre på. Min mor siger så også at hun virklig synes at vi skulle vide, at hun mente vi bare var verdens bedste forældre, og at det helt klart var vores kæmpe indsats der var skyld i at vores datter er meget langt fremme i skoene med alt. Og at det er fordi vi giver os så meget tid til hende, og snakker meget med hende at hun bare snakker rigtig rigtig godt. Så sluttede hun lige af med at sige, at hun synes verden var meget meget uretfærdig, og hvis nogen fortjente at få flere børn så var det os. Hold kæft hvor jeg tuede, Ved godt hun er lidt farvet af at være min mor men alligevel. Store ord fra en man virklig beundrer.
Lisbeth
Anmeld