Ægudtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

dorthemus

*A* skriver:

Jeg mistede bare lidt håbet efter sidste ægudtagning. Tror bare altid at man håber at det lykkes i første forsøg - måske naivt...

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i  Det er også min første iui og jeg er også splittet mellem eufori og optimisme; dén er dér! Til at være helt nede i kulkælderen og være pessimistisk.

Som tiden nærmer sig med hastige skridt bliver jeg mere og mere hudløs og nervøs og jeg ved, at jeg bliver fuldkommen utrøstelig hvis den er negativ på onsdag

Selvom mit hoved fortæller mig, at der er risiko for et negativt udkomme så er jeg jo allerede begyndt, at opfatte mig selv som gravid; taler med min mave og siger godnat/godmorgen...lidt skørt, jep

Så jo, jeg forstår dig bestemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

*A*

Hej igen,

Sal nok holde jer opdateret... Håber selvfølgelig på et positivt svar, men tænker desværre også samtidigt lidt negativt - tror det er for at jeg så ikke bliver så ked at det hvis æggene ikke har delt sig...

Dejligt at være på dette forum - hvor andre er i samme båd

Anmeld

14. september 2009

*A*

dorthemus skriver:

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i  Det er også min første iui og jeg er også splittet mellem eufori og optimisme; dén er dér! Til at være helt nede i kulkælderen og være pessimistisk.

Som tiden nærmer sig med hastige skridt bliver jeg mere og mere hudløs og nervøs og jeg ved, at jeg bliver fuldkommen utrøstelig hvis den er negativ på onsdag

Selvom mit hoved fortæller mig, at der er risiko for et negativt udkomme så er jeg jo allerede begyndt, at opfatte mig selv som gravid; taler med min mave og siger godnat/godmorgen...lidt skørt, jep

Så jo, jeg forstår dig bestemt!

Har du fået lagt æggene op og skal testes på onsdag?

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

*A* skriver:

Har du fået lagt æggene op og skal testes på onsdag?

Nej jeg er blevet insemineret (IUI) med donorsæd på en privatklinik.

Anmeld

14. september 2009

ønskebørn74

*A* skriver:

Hej,

Så har jeg lige fået taget æg ud her til formiddag. Det var ikke så slemt. Nu skal der bare krydses fingre for at æggene tager imod sæden og deler sig. Sidst var 4 ud af 7 æg gode.

Sidste gang vi forsøgte (før somerferien) tog æggene ikke imod sædcellerne. Nu er jeg så bange for at det samme kunne ske igen. Denne gang tog de 8 æg ud...

Please kryds fingre for mig

Jeg håber sådan på at det går godt og at jeg skal have æggene lagt op på onsdag...

Er der andre der ligesom jeg venter på at få lagt æg op?

Til dig/jer!!!!

Kæmpe

Lene

Anmeld

14. september 2009

*A*

dorthemus skriver:

Nej jeg er blevet insemineret (IUI) med donorsæd på en privatklinik.

Det bliver så spændende for dig. Mine æg skulle gerne have delt sig og lægges op igen på ons.

Onsdag må være "vores" dag så

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

*A* skriver:

Det bliver så spændende for dig. Mine æg skulle gerne have delt sig og lægges op igen på ons.

Onsdag må være "vores" dag så

Den er jeg med på  

Knus Dorthe

Anmeld

14. september 2009

LISBETH:-)

Det er rigtig spændende!!!!  for dig!!!

Blev selv insimineret sidste lørdag - skal teste på lørdag. Uha det er spændende

Masser af babystøv til dig

Lisbeth

Anmeld

14. september 2009

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

Det er rigtig spændende!!!!  for dig!!!

Blev selv insimineret sidste lørdag - skal teste på lørdag. Uha det er spændende

Masser af babystøv til dig

Lisbeth

Jeg er så spendt på at høre om det er lykkedes!!!

Lene

Anmeld

14. september 2009

LISBETH:-)

ønskebarn74 skriver:

Jeg er så spendt på at høre om det er lykkedes!!!

Lene

Jeg er bare så nervøs for at det ikke lykkedes. Kan mærke at jeg snart ikke kan rumme flere nedturer, behandlinger mv. Så det skal sku bare lykkedes. Ville ønske jeg kunne falde i søvn og vågne på lørdag med en positiv test i hånden

Det hjælper heller ikke på håbet og humøret at en af børnene på mit arbejde, i dag slog mig meget hårdt i maven. :-(

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.