Ægudtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. september 2009

*A*

Hej,

Så har jeg lige fået taget æg ud her til formiddag. Det var ikke så slemt. Nu skal der bare krydses fingre for at æggene tager imod sæden og deler sig. Sidst var 4 ud af 7 æg gode.

Sidste gang vi forsøgte (før somerferien) tog æggene ikke imod sædcellerne. Nu er jeg så bange for at det samme kunne ske igen. Denne gang tog de 8 æg ud...

Please kryds fingre for mig

Jeg håber sådan på at det går godt og at jeg skal have æggene lagt op på onsdag...

Er der andre der ligesom jeg venter på at få lagt æg op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

oo

uuuh hvor er det spændende! jeg  for at alting går som det skal.

Jeg venter ikke på ægoplægning, men jeg blev insemineret i lørdags, så jeg venter (dybt utålmodigt) på den 29., så vi kan få svar på om det er lykkedes eller ej. Vi er en del der er igang her i september i barnløshedsbehandling, så velkommen i klubben

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

*A* skriver:

Hej,

Så har jeg lige fået taget æg ud her til formiddag. Det var ikke så slemt. Nu skal der bare krydses fingre for at æggene tager imod sæden og deler sig. Sidst var 4 ud af 7 æg gode.

Sidste gang vi forsøgte (før somerferien) tog æggene ikke imod sædcellerne. Nu er jeg så bange for at det samme kunne ske igen. Denne gang tog de 8 æg ud...

Please kryds fingre for mig

Jeg håber sådan på at det går godt og at jeg skal have æggene lagt op på onsdag...

Er der andre der ligesom jeg venter på at få lagt æg op?

Jeg har ikke selv prøvet det, men skynder mig straks med krydserne

Anmeld

14. september 2009

*A*

Hej begge,

Hvor er i bare søde... Held og lykke til jer begge to...

Tjuhl: du skriver  "Vi er en del der er igang her i september i barnløshedsbehandling, så velkommen i klubben" Er der en gruppe eller? 

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

hejsa
krydser fingre for jer og håber på det bedste.

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

*A* skriver:

Hej begge,

Tjuhl: du skriver  "Vi er en del der er igang her i september i barnløshedsbehandling, så velkommen i klubben" Er der en gruppe eller? 

Ja den hedder Test Liste (Barnløshedsbehandling)

Jeg er også lige blevet insemineret og jeg kan gudskelov snart teste..på onsdag

Pyhh det er en ren gyser...

Anmeld

14. september 2009

oo

*A* skriver:

Hej begge,

jep, som dorthe skriver, så har vi lavet en testgruppe for os der er igang i september. forhåbentlig kommer du med på listen på onsdag

Anmeld

14. september 2009

*A*

Årh ja... Det håber jeg

Anmeld

14. september 2009

*A*

Jeg mistede bare lidt håbet efter sidste ægudtagning. Tror bare altid at man håber at det lykkes i første forsøg - måske naivt...

Anmeld

14. september 2009

oo

*A* skriver:

Jeg mistede bare lidt håbet efter sidste ægudtagning. Tror bare altid at man håber at det lykkes i første forsøg - måske naivt...

det er ikke naivt! jeg er nu på mit fjerde IUI forsøg, jeg blev gravid i første forsøg, men det var udenfor livmoderen. jeg håber virkelig sådan, at jeg er gravid denne gang, OGSÅ fordi det er rigtig hårdt at være i hormonbehandling og være bundet til fertilitetsklinikken en halv måned, og ikke mindst fordi ens følelser og tanker er overalt, så jeg syntes selv det er svært at lave aftaler med folk længere ude i fremtiden.
Man SKAL håbe, at det lykkedes, hvorfor ellers gå igennem det? og herinde må man i hvert fald gerne ytre sine "naive" ønsker, for vi er mange der kan genkende dem og ønsker det samme

du må endelig holde os opdateret på onsdag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.