Ferie penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Du kan godt få dem udbetalt!

Https://www.borger.dk/Sider/Barsel-ferie-udbetaling.aspx

Også selvom jeh er ledig op til barsel ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Muffinmus

Anonym skriver:

De vil nok sige du burde have brugt dem.. For du har jo haft mulighed for det nu her siden 1 maj, med mindre du er blevet ledig her i slutningen af juni.??  Men det er da fedt hvis de kan udbetales udbetales, det kan man altid bruge

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Du må ikk få dem mens du er ledig, men om du må mens du er på barsel ved jeg ikk...

Anmeld Citér

29. juni 2015

minbaby

Du kan få de første 3 uger udbetalt efter 1 oktober pga feriehindring. Uden modregning i din barsel. De sidste 2 uger kan du få 1 maj 2016 pga feriehindring. Også uden modregning.

Anmeld Citér

29. juni 2015

FrkGranger

Jeg har selv lige været i din situation.Jeg fik som en anden skriver udbetalt 3 uger i oktober og resten i starten af maj...

Anmeld Citér

29. juni 2015

Jn81

Anonym skriver:

Jeg er ledig nu og går på barsel om 14 dage, har li opdaget at jeg har ferie penge til gode fra min gamle arbejds giver, må jeg få dem udbetalt sammen med mine barsels dagpenge ? Jeg når ikke at holde ferien pga barsel 

Sidder lige med min tvillinge gravid bog... Der står 

ferie under barsel

" holder du ikke ferie i et givent ferieår, fordi du er på barselsorlov, bliver orloven betragtet som en feriehindring, og derfor har ret til at få feriepengene udbetalt samtidig med dine barselsdagpenge" 

Men hvordan det er når du er ledig ved jeg ikke... Så er du vel egentlig ikke hindret i at holde ferie som sådan... Eller hvad?!? 

Anmeld Citér

29. juni 2015

SaraSH

Jeg er på barsel og starter først på arbejde første maj næste år - jeg har snakket med udbetaling Danmark og du kan få dine feriepenge udbetalt til oktober. Helt 'lovligt' og uden det går udover dine barselsdagpenge 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

Jeg er på barsel og starter først på arbejde første maj næste år - jeg har snakket med udbetaling Danmark og du kan få dine feriepenge udbetalt til oktober. Helt 'lovligt' og uden det går udover dine barselsdagpenge 

Også selvom jeg ikke er i arbejde op til? 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Jeg har selv lige været i din situation.Jeg fik som en anden skriver udbetalt 3 uger i oktober og resten i starten af maj...

Var du også ledig op til barsel ?!

Anmeld Citér

30. juni 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Var du også ledig op til barsel ?!

Ja, men min a-kasse sagde det er samme regler om du er ledig op til eller i arbejde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.