Ferie penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
26 svar
9 synes godt om
29. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er ledig nu og går på barsel om 14 dage, har li opdaget at jeg har ferie penge til gode fra min gamle arbejds giver, må jeg få dem udbetalt sammen med mine barsels dagpenge ? Jeg når ikke at holde ferien pga barsel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg er ledig nu og går på barsel om 14 dage, har li opdaget at jeg har ferie penge til gode fra min gamle arbejds giver, må jeg få dem udbetalt sammen med mine barsels dagpenge ? Jeg når ikke at holde ferien pga barsel 

Nej man kan ikke holde ferie under barsel 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Nej man kan ikke holde ferie under barsel 

Jeg holder heller ikke ferie men netop

fordi jeg ikke har mulighed for at nå at holde ferie, går pengene så bare ud i den blå luft fordi jeg har barsel et år og ikk kan holde ferie ? 

Anmeld Citér

29. juni 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Hvis du går ledig nu kan du vel holde din ferie nu - inden barsel ? 

Ellers mener jeg - hvis du reelt ikke havde mulighed for at holde din ferie - fx hvis du var studerende, sygemeldt eller lignende - at du kan søge om at få dem udbetalt til september elleroktober

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvis du går ledig nu kan du vel holde din ferie nu - inden barsel ? 

Ellers mener jeg - hvis du reelt ikke havde mulighed for at holde din ferie - fx hvis du var studerende, sygemeldt eller lignende - at du kan søge om at få dem udbetalt til september elleroktober

Jeg går på barsel om 14 dage og har 5 ugers ferie til gode så dem kan jeg ikke nå og holde inden barsel starter og min barsel slutter først i det nye ferie år, så derfor jeg er i tvivl om de 5 uger bare er væk nu eller

om jeg kan få pengene udbetalt ? 

Anmeld Citér

29. juni 2015

SandraXOXO

Du kan vist godt få pengene udbetalt. Men hvis du får barsel/kontanthjælp vil de blive modregnet. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Du kan vist godt få pengene udbetalt. Men hvis du får barsel/kontanthjælp vil de blive modregnet. 

Jeg vil få barseldagpenge. Hvem skal jeg kontakte for at fortælle at jeg har dem mens jeg er på barsel ? 

Anmeld Citér

29. juni 2015

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg vil få barseldagpenge. Hvem skal jeg kontakte for at fortælle at jeg har dem mens jeg er på barsel ? 

Prøv at ringe til din arbejdsgiver om det kan blive flyttet til næste ferieår 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

1977 skriver:

Prøv at ringe til din arbejdsgiver om det kan blive flyttet til næste ferieår 

Jeg er desværre blevet ledig efter firmaet gik konkurs så jeg får dagpenge fra min fagforening nu 

Anmeld Citér

29. juni 2015

MHB

Du kan godt få dem udbetalt!

Https://www.borger.dk/Sider/Barsel-ferie-udbetaling.aspx

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.