sandramor skriver:
Kæft altså 
har ts på noget tidspunkt bedt jer om at kommentere på det at hende og hendes mand har valgt at få barn nummer to?? Nej det et absolut ikke det hun spørger om.. Hvad i alverden får jer så til liiiiiiige at skulle smide en bemærkning om at det havde i ihvertfald ikke valgt
og hvor ved i så det fra? Jamen det ved vi jo bare... Øh nej for i har aldrig siddet i hendes situation
og hvorfor nævner i det?? Hvad havde i tænkt jer ts skulle gøre ved nu barnet er her??? Det er jo ikke det at hun har fået barn nummer 2 der er problemet..... Det er at kommunen ikke overholder deres sagsbehandlings regler... Og derfor står hun i den her kattepine... Sku da ikke pga barn nummer 2
sys det er klamt at mange herinde skal være så pisse selvhøjtidelige at sparke til en der allerede føler hun ligger nej....... "Aaii det er da ikke at sparke til hende vi prøvet bare at gøre opmærksom på at hun måske skulle ha ventet med at få barn nr 2".... Øøøøøhhh hvorfor dog det???? Barnet kom jo til verdens inden alt det bøvl.... Og hvorfor har nogen et behov for at fortælle det?? Hvem skulle det hjælpe? Ja undskyld mit opkast men sys sku bare det er øv at nogen vælger sådan en tilgang til tingene 
til ts..... Jeg synes du skal snakke med boligforeningen og forklare dem situationen og så håber jeg for dig at kommunen snart går fingeren ud!!
Story knus
Jeg forstår din overordnede pointe, og vælger at se bort fra den lettere hysteriske tone som JEG læser ud af dit indlæg 
Men - jeg vil også gerne have lov til at ytre mig omkring et emne i relation til det beskrevne som bliver bragt op, UDEN at skulle gøre det på den måde som passer herskabet herinde bedst.
Jeg holder en sober tone, og jeg går ind for at agree to disagree uden at blive hidsig og svine andre til.
Derudover vil jeg personligt have lov til at mene at dem som føler sig ramt, også vælger at læse mange af de indlæg som det passer bedst i deres "offer-rolle", og dermed måske vælger at overse at der i mange af de såkaldte fordømmende indlæg ligger en god mening bag og/eller råd til dem som beder om det. De er bare serveret anderledes end det passer herskabet.
I denne konkrete debat: Ja jeg udtaler mig om barn 2 - ikke for at dunke ts oveni hovedet, men for at skabe min pointe omkring det at bebrejde kommunen. Nogle gange kommer man bedst frem til at forklare hvad man mener ved at inddrage andre aspekter og argumenter.
Til sidst: Jeg føler mig ikke personligt ramt af dit indlæg, men tænker at nogen måske gør. Og med det vil jeg bare sige at du i mine øjne ikke er bedre selv, en dem du kalder pisse selvhøjtidelige
Anmeld
Citér