Tilberedning af flasker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2015

lillespir26

Min er 4 mdr får 4x200ml i døgnet 2x 0,5 dl grød og vand fra hanen ellers skal du tage baby vægt x 6=? X 6 = hvad baby skal have i flaske 6x dagligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Gabriel

PUHK skriver:

Men grunden til, at de ikke må få vand fra hanen inden 6 måneder er vel bakterier, og de går jo ikke væk ved 40 grader. Det er da ikke fordi vandet er koldt, at man fraråder det?

Både og. Bakterierne kan de tåle fra de er 4 måneder men maven har aldrig oplevet koldt så det kan den først tåle fra 6 måneder. Ved det kun fra min sundhedsplejerske og spurgte så min veninde som havde fået samme instrukser af sin sundhedsplejerske :-)

Anmeld Citér

21. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Gabriel skriver:

Både og. Bakterierne kan de tåle fra de er 4 måneder men maven har aldrig oplevet koldt så det kan den først tåle fra 6 måneder. Ved det kun fra min sundhedsplejerske og spurgte så min veninde som havde fået samme instrukser af sin sundhedsplejerske :-)

Ah, okay - spændende.. Det har jeg aldrig hørt før! :-)

Anmeld Citér

21. juni 2015

Gabriel

PUHK skriver:

Ah, okay - spændende.. Det har jeg aldrig hørt før! :-)

Det havde jeg heller ikk men da min søn er flaskebarn er det jo meget rart at vide :-) .

Men sselvom han er 6 måneder får han aldrig kold flaske. Ville ikke selv bryde mig om det. Men han får det koldt i en kop til sin skemad om aftenen så han lærer det også kan komme derfra :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.