Hjælp med navn til lillesøster :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

MM00

Anonym skriver:

Hej alle I skønne baby.dk-brugere :-)

Vi har termin i august og kan simpelthen ikke finde navn til lillesøster :-(

Vi har to børn i forvejen, med korte navne (4 og 5 bogstaver), og som meget få hedder (under 50 i DK).

Så ønsket for lillesøster er også et forholdsvis sjældent navn. Men men... Lillesøster i maven er meget mere stille og blid i sine bevægelser, og føler hun er mere rolig (føler.. uden at ville trække noget over hovedet på hende, at hun er en rolig og feminin pige) og derfor vil jeg gerne hvis hendes navn kunne være meget feminint

Vi har nogle navne oppe at vende, men er så meget i tvivl...

Så kom med jeres mening. Er der nogen i synes passer på en feminin pige med søskende der har korte navne? Eller har I selv nogle gode forslag, til et sjældent pigenavn? 

Så hjælp hjælp hjælp.. Jeg længes sådan efter at vores søde pige får navn

Jeg synes navne er lige specielle nok, virker som nogle man selv har fundet på.

Hvad med de her

Elina 

Viola 

Ea 

Gaia 

Estelle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Anonym

17. juni 2015

IngenKoPåIsen

Jeg har stemt Nelina
Mine egne forslag er:

Oline

Nina

Dina

Dahlia

Winnie

Paula

Noa

Rina

Erika

Anthonia

Daniella

Runa

Christa

Kirsa

Molly

Sally

Gina

Anmeld Citér

17. juni 2015

EAF

Anonym skriver:

Hej alle I skønne baby.dk-brugere :-)

Vi har termin i august og kan simpelthen ikke finde navn til lillesøster :-(

Vi har to børn i forvejen, med korte navne (4 og 5 bogstaver), og som meget få hedder (under 50 i DK).

Så ønsket for lillesøster er også et forholdsvis sjældent navn. Men men... Lillesøster i maven er meget mere stille og blid i sine bevægelser, og føler hun er mere rolig (føler.. uden at ville trække noget over hovedet på hende, at hun er en rolig og feminin pige) og derfor vil jeg gerne hvis hendes navn kunne være meget feminint

Vi har nogle navne oppe at vende, men er så meget i tvivl...

Så kom med jeres mening. Er der nogen i synes passer på en feminin pige med søskende der har korte navne? Eller har I selv nogle gode forslag, til et sjældent pigenavn? 

Så hjælp hjælp hjælp.. Jeg længes sådan efter at vores søde pige får navn

Er vild med Noella og Arianna  selvom jeg ikke vidste de fandtes 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anonym trådstarter

Vi går nu fundet navn til hende. Det skal dog lige godkendes, selvom der er mange navne der minder om det, er det der desværre ikke...

Men hvis alt går efter planen skal vores fantastiske lille prinsesse have navnet....

Sirina

Kort, staves lige ud ad landevejen, kun 3 i DK med navnet, let at sige (for børnene) og det kommer af Serena som betyder calm og serene hvilket er perfekt med hun virker som sådan en rolig pige

Tusind tak for alle jeres meninger

Overvejer om hun skal hedde Noella til mellemnavn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.