Hjælp med navn til lillesøster :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

mikala88

Vi har altid gerne ville have en Lia (har dog fået to drenge��). Det er der kun få der hedder og det er internationalt. Alle kan udtale det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hej alle I skønne baby.dk-brugere :-)

Vi har termin i august og kan simpelthen ikke finde navn til lillesøster :-(

Vi har to børn i forvejen, med korte navne (4 og 5 bogstaver), og som meget få hedder (under 50 i DK).

Så ønsket for lillesøster er også et forholdsvis sjældent navn. Men men... Lillesøster i maven er meget mere stille og blid i sine bevægelser, og føler hun er mere rolig (føler.. uden at ville trække noget over hovedet på hende, at hun er en rolig og feminin pige) og derfor vil jeg gerne hvis hendes navn kunne være meget feminint

Vi har nogle navne oppe at vende, men er så meget i tvivl...

Så kom med jeres mening. Er der nogen i synes passer på en feminin pige med søskende der har korte navne? Eller har I selv nogle gode forslag, til et sjældent pigenavn? 

Så hjælp hjælp hjælp.. Jeg længes sådan efter at vores søde pige får navn

Jeg er ikke så vild med de navne du har forslået, men det betyder jo heller intet hvad vi andre syntes. I skal vælge det som i syntes er det helt rigtige  Jeg har lidt forslag til pigenavne: 

Melua 

Le 

Gry

Melina

Filippa 

Freja

Flora

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg er ikke så vild med de navne du har forslået, men det betyder jo heller intet hvad vi andre syntes. I skal vælge det som i syntes er det helt rigtige  Jeg har lidt forslag til pigenavne: 

Melua 

Le 

Gry

Melina

Filippa 

Freja

Flora

Hvor er det sjovt.. Melua og Melina har vi faktisk også haft op at vende

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

mikala88 skriver:

Vi har altid gerne ville have en Lia (har dog fået to drenge��). Det er der kun få der hedder og det er internationalt. Alle kan udtale det.

Tak for forslag Vi har haft navnet Lia oppe at vende, men føler lidt mere at det er som om at starten af navnet mangler...

Anmeld Citér

16. juni 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej alle I skønne baby.dk-brugere :-)

Vi har termin i august og kan simpelthen ikke finde navn til lillesøster :-(

Vi har to børn i forvejen, med korte navne (4 og 5 bogstaver), og som meget få hedder (under 50 i DK).

Så ønsket for lillesøster er også et forholdsvis sjældent navn. Men men... Lillesøster i maven er meget mere stille og blid i sine bevægelser, og føler hun er mere rolig (føler.. uden at ville trække noget over hovedet på hende, at hun er en rolig og feminin pige) og derfor vil jeg gerne hvis hendes navn kunne være meget feminint

Vi har nogle navne oppe at vende, men er så meget i tvivl...

Så kom med jeres mening. Er der nogen i synes passer på en feminin pige med søskende der har korte navne? Eller har I selv nogle gode forslag, til et sjældent pigenavn? 

Så hjælp hjælp hjælp.. Jeg længes sådan efter at vores søde pige får navn

Elsker navnet Alba :)

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Jeg kender en Nalini og en Nahla, som for mig er i samme boldgade. Måske de ville være noget for jer 

Rigtig gode forslag. Men føler de virker lidt for ... Udenlandske. Jeg tror man ville blive i tvivl om hun var dansk hvis man så det på papiret. (Ihh er svært at forklare. Vil ikke lyde racistisk, da jeg bestemt ikke er det. Men vil gerne at det stadig lyder dansk)

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Noella minder alt for meget om nutella. Min mobil skrev endda nutella i stedet for, beklager Hvad med Selina.. 

Har jeg nemlig også haft tænkt. Og Noel... = julemand...

Vi kender alene to naboer der har døtre med børn der hedder Celina og Selina.  Så det er lidt for udbredt. Det er ellers et super sødt navn ;-)

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Ville være rart hvis man hørte hvad dine andre børn hedder. 

Det er for at være anonym jeg ikke har skrevet deres navne, da jeg har venner og familie herinde.

Det ville være lidt kedeligt hvis de får en farvorit og hun kommer til at hedde noget andet :-(

Anmeld Citér

16. juni 2015

2721

Jeg har taget udgangspunkt i jeres forslag og der syntes jeg at noella er det navn der er mest roligt og appellere til mig, de andre syntes jeg ikke om

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Noella  hvor lyder det bare SØDT og ikk mindst SMUKT 

Var det en pige jeg ventet denne her gang, skulle hun have heddet Noria

Aww også et sødt navn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.