Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
charthys skriver: eller måske Malie
eller måske Malie
Malie lyder næsten som et kælenavn tænker jeg. Dog et vi måske kunne bruge til hende ❤
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
charthys skriver: jeg syntes ikke der er så meget ro ved dem du foreslår, - men det er jo en individuel oplevelse jeg ville foreslå Elena
jeg syntes ikke der er så meget ro ved dem du foreslår, - men det er jo en individuel oplevelse
jeg ville foreslå Elena
Åhh synes du ikke? Hm.. måske jeg skulle lede lidt videre...
Elena er et meget udbredt tysk navn. Så minder mig for meget om Tyskland hehe
Arianna Det er rigtig fint.
Anonym skriver: Hvor er det sjovt.. Melua og Melina har vi faktisk også haft op at vende
Hvor er det sjovt.. Melua og Melina har vi faktisk også haft op at vende
de er også så fine
Vores pige hedder Aili - det er Heller ikke udbredt ☺
Sienna ❤️
Anonym skriver: Hej alle I skønne baby.dk-brugere :-) Vi har termin i august og kan simpelthen ikke finde navn til lillesøster :-( Vi har to børn i forvejen, med korte navne (4 og 5 bogstaver), og som meget få hedder (under 50 i DK). Så ønsket for lillesøster er også et forholdsvis sjældent navn. Men men... Lillesøster i maven er meget mere stille og blid i sine bevægelser, og føler hun er mere rolig (føler.. uden at ville trække noget over hovedet på hende, at hun er en rolig og feminin pige) og derfor vil jeg gerne hvis hendes navn kunne være meget feminint Vi har nogle navne oppe at vende, men er så meget i tvivl... Så kom med jeres mening. Er der nogen i synes passer på en feminin pige med søskende der har korte navne? Eller har I selv nogle gode forslag, til et sjældent pigenavn? Så hjælp hjælp hjælp.. Jeg længes sådan efter at vores søde pige får navn
Hej alle I skønne baby.dk-brugere :-)
Vi har termin i august og kan simpelthen ikke finde navn til lillesøster :-(
Vi har to børn i forvejen, med korte navne (4 og 5 bogstaver), og som meget få hedder (under 50 i DK).
Så ønsket for lillesøster er også et forholdsvis sjældent navn. Men men... Lillesøster i maven er meget mere stille og blid i sine bevægelser, og føler hun er mere rolig (føler.. uden at ville trække noget over hovedet på hende, at hun er en rolig og feminin pige) og derfor vil jeg gerne hvis hendes navn kunne være meget feminint
Vi har nogle navne oppe at vende, men er så meget i tvivl...
Så kom med jeres mening. Er der nogen i synes passer på en feminin pige med søskende der har korte navne? Eller har I selv nogle gode forslag, til et sjældent pigenavn?
Så hjælp hjælp hjælp.. Jeg længes sådan efter at vores søde pige får navn
Alea/Aleah
Jeg er ikke pjattet med nogle af dine forslag. Men det betyder selvfølgelig ikke, at i ikke kan vælge et af dem. Jeg er nok bare mere til knap så specielle navne.
Men hvad med Mila? Det hører man ikke så tit. Det hedder min datters bedste veninde (og jeg havde ikke hørt det før) og jeg synes det er rigtig sødt.
Jeg er heller ikke helt med på de navne du nævner
Et forslag kunne også være Ellie
Nahla, nele, nia, arya, anine, nete, nellie, lillith, Liana , adele, mira, noomi,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128